#1 Skrevet Mai 27, 2022 Hei. Noen som har peiling på stoff til seter til bil? Har lyst å freshe opp interiøret litt. Prøver å finne steder som selger stoff, men fleste driver med skinn. Eller om noen som holder på med interiør :) Legger ved bilde av det jeg hadde tenkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2022 @Marius Ward du har kanskje noen tips her😎 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2022 Google på "VW Golf Fabric", så kommer mange slike opp: https://www.amazon.co.uk/OttoFix-Upholstery-Laminated-Jacquard-Diamond/dp/B092XLG483?th=1 (Hvis det er noe nær originalt du er på jakt etter) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2022 Takk for svar. Akkurat sånn jeg har tenkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 28.5.2022 den 8.08, Fredrik Nordby skrev: @Marius Ward du har kanskje noen tips her😎 Ja det finnes endel sider på Ebay og Amozone som selger stoffet til disse setene. Jeg fikk tak i på Ebay til mine. Bare å google gte / gti upholsteri mk1 golf så dukker det opp endel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2022 Takk @Marius Ward. Skal sjekke ut. Fint interiør må jeg si. Jeg har en mk3 cabrio. Synes mk1 interiøret er smule finere :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...