#1 Skrevet Juli 13, 2005 har nettopp fått meg høydejusterbart senkesett (H&R) , men mangler verktøyet som man justerer med. noen som har det liggenes som jeg kan låne??? skal montere i mårå.(torsdag) e så lenge å vente til eg får det fra powerzone! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2005 har nettopp fått meg høydejusterbart senkesett (H&R) , men mangler verktøyet som man justerer med. noen som har det liggenes som jeg kan låne???skal montere i mårå.(torsdag) e så lenge å vente til eg får det fra powerzone! Får kjøpt dette verktøyet på jernvarer ol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2005 Dersom det er likt som til Konien (noe jeg tror) så har jeg en slik "nøkkel" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2005 Har både nye og gamle typen til K&W liggende. Men om settet er helt nytt tror jeg nesten ikke du trenger verktøy for å justere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...