Sommertreff med grillings på Ranchen fredag 17. juni kl 19:00

Anbefalte innlegg

Vi ønsker velkommen til sommertreff med grillings - og moro - på "Ranchen" fredag 17. juni kl. 19:00.


Lokallaget stiller med mat til grillen og tilbehør - DU tar med ønsket drikke selv.

Vi håper junikvelden viser seg fra sin beste side med sol og varme, men ta likevel med gode klær. 

Vi har bindende påmelding pga. mat og forberedelser. Har du spesielle ting f.eks allergier, ta med det du kan spise. 
Vi har også minsteantall denne gangen for at treffet skal bli noe av.


NB! Påmelding til sommertreffet er innen midnatt tirsdag!

 

Vi ønsker velkommen og GOD SOMMER til de vi ikke treffer! 

 

Adr. til "Ranchen" er Bispeveien 1181, 3174 Revetal.

BBQ1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Eg kjem : rock :

Det kan vi like! Velkommen! : ja :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.... Hva skjedde med gocarten? Har gleda meg til det.... Men nå får jeg ikke dette til alikevell.....syk uke med sommeravslutninger og bursdager hver dag.... Håper det blir gocart i august 😁

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei.... Hva skjedde med gocarten? Har gleda meg til det.... Men nå får jeg ikke dette til alikevell.....syk uke med sommeravslutninger og bursdager hver dag.... Håper det blir gocart i august 😁

 

Hallå! En av grunnene til at gokarten ikke blir noe av nå, er at oppmøte i år har vært såpass lavt på alle arrangement/treff. Og vi har opplevd før at kun 2 stk. møtte opp på gokarten... Det er også derfor vi velger å kjøre 3 treff sammen til ett nå - for lav deltakelse. Så får vi håpe folk har summet seg og vil ha liv i lokallaget vårt igjen, og drøsser inn på f. eks gokart over sommeren! ☺ God sommer til deg og dine! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

📢‼️ Minner om bindende påmelding til Sommerfest med moro I DAG tirsdag!
 
Det skal handles inn mat, vi skal lage bord, plass til alle m.m. Så å si fra fredag ettermiddag at du likevel kommer kan bli problematisk.
Så gjør som hele 7 andre sommerklare folk - MELD DEG PÅ! 😎
 
Velkommen til superduper Sommerfest med moro (noe moro er på gang....!)! Vi gleder oss for med "så mange" påmeldte blir det jammen fest! Dere klarte det! 🥳🤩🤪
 
Vi sees! 👋

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

@Anders Holst Kjellsen Kunne du fått delt dette ut i klubbens kanaler på SoMe ? :D 

Allerede gjort nå👌☺️

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dessverre ikke tatt turen, går i sommerturnus med 12t oppmøter hvor jeg skal jobbe fredage.. Ikke greid å få byttet vakt heller :( 

 

Ønsker dere en fin kveld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Får dessverre ikke tatt turen, går i sommerturnus med 12t oppmøter hvor jeg skal jobbe fredage.. Ikke greid å få byttet vakt heller :( 

 

Ønsker dere en fin kveld!

 

Tusen takk, og god vakt, Victor! ☺ Og god sommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slenger meg på med Thomas fra Drammen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

slenger meg på med Thomas fra Drammen

 

Velkommen skal du være, Jon-Ulrik! Så stas! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I kveld er det fest!!!! 💃🕺
 
"Vi håper junikvelden viser seg fra sin beste side med sol og varme, men ta likevel med gode klær." stod det i invitasjonen.
Vi kan slå fast - eller Yr slår fast - at det skal bøtte ned og blåse i kveld. Sikkert helt typisk juni-vær, men ikke spesielt hyggelig.
Fortvil ikke: vi spiser og fester selvfølgelig inne! MEN, vi har lovet MORO og den vil nok foregå ute....
Så, regntøy eller paraply kan være lurt - og godt humør i spedd en god dose viljestyrke og kampånd! 😁
Skjerp hode, tren på praktiske øvelser, så sees vi om noe timer! ⚔️📚💡
 

SommerVær.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kropp som har begynt å synge på siste verset, så den får dessverre ikke utført noen fysiske aktiviteter i kveld :shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg har en kropp som har begynt å synge på siste verset, så den får dessverre ikke utført noen fysiske aktiviteter i kveld :shf:

Å joda, så! Dette er tilrettelagt også dere med kropper som synger på siste verset! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ølen går i kneet først så vil det sikkert virke som normalt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Om ølen går i kneet først så vil det sikkert virke som normalt : rock :

Hint: Dette fikser kneet selv med øl! :venner:

Hint.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne fort vært en meget spesiell aktivitet det der, men heldigvis intet lakk og lær i bakgrunn der xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kunne fort vært en meget spesiell aktivitet det der, men heldigvis intet lakk og lær i bakgrunn der xD

 

Nå har jo jeg vært Sejf for Kundeservice hos Lakk og Lær, så jeg hadde ikke veddet, var jeg deg......O.o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vinnerlaget kåret, premien delt ut og fortært, grillmaten spist og sommerfesten 2022 er kun et minne. Men for et minne!
Til "Ranchen" kom flotte folk både fra Drammen, Holmestrand og Tønsberg-distriktet, så Vestfold lokallag brer seg godt utover! Det liker vi!
 
Vi hadde invitert til MORO også - og moro ble det. Noen mente før moroa og festen begynte at kroppen var for sliten for fysisk fostring - antakelig litt hjernedød, og. Men det er rart med det, når det ble delt inn i jentelag og guttelag så våknet konkurranseinstinktet, også! Noen praktiske oppgaver ute under tak hilsen Regnguden og hjernetrimmen tok vi inne. Da vinnerlaget skulle kåres var det kun 3 poeng som skilte klinten fra hveten. Selvfølgelig ble det Biler på alle vinnerne, så premien er det ikke noe å si på!
 
Lokallaget hadde kjøpt inn en del pølser til Vårmønstringen vi hadde i mai, men siden oppmøte ikke ble så stort så kunne by på pølsefest. Det ble laget pølsespyd med masse sunne grønnsaker og vi shoppet inn et lass med smakfulle pølser til lompe og brød, og med tilbehør som en deilig salat og potetsalat, må vite. Noe for enhver smak, med andre ord.
 
Vi takker alle som møtte opp og bidrog til at kvelden ble en suksess! Det er medlemmene som utgjør lokallaget, husk det. Dersom ingen møter, blir det heller ikke noe lokallag å glede seg over.
 
Med det ønsker vi alle en riktig god og trygg sommer! 😎
 
Legger ved bildebevis på at festen ble gjennomført! en som bil kan teste hjernetrimmen vi var utsatt for.

Sommer_07.jpg

Sommer_11.jpg

Sommer_15.jpg

Sommer_18.jpg

Sommer_21.jpg

Sommer_23.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ett flott arrangement! Takk for at dere holder liv ! :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

For ett flott arrangement! Takk for at dere holder liv ! :klapp:

 

Takk skal du ha! ☺ Håper folk koste seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et meget hyggelig lag : rock :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Takk for et meget hyggelig lag : rock :

 

Tusen takk for at dere tok turen, gutter! Hadde ikke blitt fest uten dere! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.