#1 Skrevet Juni 22, 2022 Hei. Jeg har en plan om å få montert Webasto på min S4 før vinteren, men finner veldig lite info ang. dette på nettet. Er det noen her inne som har fått ettermontert parkeringsvarmer/webasto/Eber, på en S4 2013 mod? Eventuelt om noen har montert selv. Har snakket med Vianor i Trondheim, men de sier det ikke er plass.. er jo det, de er jo levert med varmer fra fabrikk. Alle tips tas imot med takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2022 Følger da jeg kunne tenkt meg dette selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2022 Hør med Palmberg i Drammen, de er vel ledende innen Webasto i Norge tror jeg, holdt på siden tidenes morgen med verksted i Drammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2022 Resultatet her, ble å montere den selv, med monteringsanvisning til en A4. Bruker ett universalt monteringssett, og tilpasser det underveis. Skal oppdatere tråden etterhvert som monteringen går framover. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...