#1 Skrevet Juni 25, 2022 Trenger en 1.8 16v motor i god stand. Trenger kun bunn og topp. Kan også kjøpe komplett motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2022 @Leif Inge Lie ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 30.6.2022 den 10.07, Magnus Johannessen Lie skrev: @Leif Inge Lie ? Tror jeg beholder den selv 😎 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2022 Haster det fortsatt, eller har du fått tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 6.9.2022 den 4.23, Bjørn-Tore Træen skrev: Haster det fortsatt, eller har du fått tak i? har satt bilen bort. så ikke noe hast med motor lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 6.9.2022 den 18.16, Thomas Hagen skrev: har satt bilen bort. så ikke noe hast med motor lenger Ok hvis du fortsatt trenger motor i løpet av vinteren kan jeg se om jeg har til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...