#1 Skrevet Juni 25, 2022 Hei, Jeg er på jakt etter litt ting til min golf mk2 gti, Jeg har nylig kjøpt en 1.8l 16v kr motor. som jeg har planer om og sette inn i bilen. Men før den tid trenger jeg litt annet. Jeg er på jakt etter: Dørpanel 3dørs Lang lys til grill med 4 lykter. Front/bak fanger med rød stripe. (smal) Grill med Rød stripe. dette er det jeg kommer på til og begynne med, takk på forhånd Chris Andrè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2022 (endret) Sjekket Finn? Mener GTI interiør var der nylig mulig jeg har hel GTI grill som kom med min, inkl Hella fjernlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 25.6.2022 den 17.21, Chris Andrè Enehaug skrev: Hei, Jeg er på jakt etter litt ting til min golf mk2 gti, Jeg har nylig kjøpt en 1.8l 16v kr motor. som jeg har planer om og sette inn i bilen. Men før den tid trenger jeg litt annet. Jeg er på jakt etter: Dørpanel 3dørs Lang lys til grill med 4 lykter. Front/bak fanger med rød stripe. (smal) Grill med Rød stripe. dette er det jeg kommer på til og begynne med, takk på forhånd Chris Andrè Heisann. Jeg har grill og lykter som du kan få kjøpe,bor ikke så langt fra deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 26.6.2022 den 10.25, Trond Skage skrev: Heisann. Jeg har grill og lykter som du kan få kjøpe,bor ikke så langt fra deg Hei. Det høres bra ut. Gi meg en lyd på 48063607 så kan vi ta det der ifra. så kan du sende bilde av dem og hva du vil ha for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...