#1 Skrevet Juni 28, 2022 Noen som kan hjelpe her? - jeg trenger en tenningsmodul til min gamle sliter. Jeg mekker ikke selv, bruker et litt skakt og hyggelig verksted som har omsorg for gamle biler. De har forsøkt med "pirat"-deler fra skruvat, men det fungerer ikke. De vil ha original Bosch.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2022 Møller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2022 Vet ikke om de er like 2.7t sine. Men har noen av de liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 30.6.2022 den 9.18, Ola L Lereim skrev: Møller ? Hei! Takk for tips - jeg skal sjekke, men tviler. Disse delene lages ikke lenger, i følge verkstedet mitt. Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 30.6.2022 den 21.12, Jørn Toftelien skrev: Vet ikke om de er like 2.7t sine. Men har noen av de liggende Hei! Sannsynligvis er de ikke like, men har du bilder/delenummer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 25.7.2022 den 11.27, Nils Botnmark skrev: Hei! Takk for tips - jeg skal sjekke, men tviler. Disse delene lages ikke lenger, i følge verkstedet mitt. Hei! Sannsynligvis er de ikke like, men har du bilder/delenummer? Hei igjen - takk for godt tips. Jeg var på møller i dag. Denne delen forsvant fra lagerbeholdningen 1. juni i år. Uflaks... Fikk derimot et nytt bosch-delenummer; 0 227 100 211. Noen søk på dette nummeret har allerede gitt et par treff:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2022 Mulig jeg har liggende. Ellers kan du jo kjøpe dette kittet her som jeg har gjort og bytte den ut istedet, sammen med coiler? koster jo litt mer da men x) https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=68306883 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...