#1 Skrevet Juli 13, 2022 Hei har en godkjent ombygd 200 20V 91" som jeg vurderer å selge. nylig eu å godkjent senka. litt rust i bakpart av bilen men følger med org 200 Bakende samt alle 4 dører Svart skinn med el seter med memory framme, taktrekk henger litt... mulig rs2 oppsett eller noe mer?? går jævlig godt 034 motorsport fester i framstilling og motorfester, ny alu radiator, 1 din spiller med innfell bar 2 din skjærm. God å tight å kjøre. nye fjærer. S4 ratt. Strøken bagasjelokk og alle 4 vinduene Hva er verdien på noe sånt? hva kan man forlange ved evt salg? er usikker på pris men blir 50 000kr for mye? eller for lite? historien på bilen har jeg ikke å vet ikke noe om hva som er gjort eller hva slags oppsett på motor og slikt. jeg vet bare det som jeg har sagt. Legger ved noen bilder av bilen fra glanstida :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2022 Er noe rust å ta ser jeg, så en hellakering hadde den sikkert fortjent! Men siden den er godkjent og hele pakken ellers og den er i OK stand tror jeg ikke 50k er noen upris! :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...