#1 Skrevet Juli 14, 2022 Jeg vil ikke anbefale hammer mod som betyr å tukle med dieselpumpas stillverk. Er du uheldig så får du ikke bilen til å gå pent etterpå. Da er det mye bedre å koste på seg større og nye dysespisser. https://www.myturbodiesel.com/d2/1000q/multi/IQ-adjust-hammer-mod-TDI.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2022 Trodde lavere IQ mente lavere dieselforbruk og mindre røyk, men her står det faktisk det motsatte. justerte nylig min til rundt 3 mg/str, men visste ikke at man kan finjustere med VAG-Com også. Mulig jeg bør heve den til 5 (ved tomgang)da jeg synes det er litt mye røyk ved litt pådrag nå. Again:If you want less fuel you want a higher IQ value, lower software adaptation number, QA moves left towards fuel filter (passenger side for north american cars).If you want more fuel you want a lower IQ value, higher software adaptation number, QA moves right towards battery (driver's side for north american cars). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...