Audi s2 mangler kabel til ryggelys bryter

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen har formening om hvor kabel som går til ryggelys bryter blir forsynt i fra? Har leitet i motorrom, men finner ikke noe kontakter som er ledige der som kan gå til ryggelys bryter. Men om noen vet hvor den blir forsynt i fra, vil det være lettere å finne ut av hvor kabel kan ha gjemt seg. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette burde andre enn meg vite, men jeg innbiller meg 01A og 01E har en kontakt nede på girkassehusingen, rett i overkant av uttak for drivaksling høyre side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, takk for svar! Mener du bryteren som er montert i girkassen? For den har jeg funnet, den står montert i girkassen. Men kabelen som skal plugges i ryggelys bryter kontakten, den er ikke å finne. Oppdaget en stund etter jeg kjøpte bilen at jeg ikke hadde noe lys når den ble satt i revers. Har hatt den på løftebukk og sjekket motorrom, men finner ikke noe ledige kabler som kan passe til den ryggelys bryteren :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut noen bilder så finner vi den sikkert.

 

Tilfeldigvis ombygd fra org til 01E? Da er bryteren på motsatt side 😀

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.