#1 Skrevet Juli 21, 2022 Hei, lurte på om noen har formening om hvor kabel som går til ryggelys bryter blir forsynt i fra? Har leitet i motorrom, men finner ikke noe kontakter som er ledige der som kan gå til ryggelys bryter. Men om noen vet hvor den blir forsynt i fra, vil det være lettere å finne ut av hvor kabel kan ha gjemt seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2022 Dette burde andre enn meg vite, men jeg innbiller meg 01A og 01E har en kontakt nede på girkassehusingen, rett i overkant av uttak for drivaksling høyre side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2022 Hei, takk for svar! Mener du bryteren som er montert i girkassen? For den har jeg funnet, den står montert i girkassen. Men kabelen som skal plugges i ryggelys bryter kontakten, den er ikke å finne. Oppdaget en stund etter jeg kjøpte bilen at jeg ikke hadde noe lys når den ble satt i revers. Har hatt den på løftebukk og sjekket motorrom, men finner ikke noe ledige kabler som kan passe til den ryggelys bryteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2022 Legg ut noen bilder så finner vi den sikkert. Tilfeldigvis ombygd fra org til 01E? Da er bryteren på motsatt side 😀 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...