#1 Skrevet August 11, 2022 (endret) Hei. Noen som har prøvd dette eller tilsvarende? Har en 2013 S4 B8.5 uten justerbare dempere, og kunne gjerne tenkt meg og hatt det. Er dette veien å gå, eller er det noen som har andre forslag? https://www.kwsuspensions.com/kw-suspensions-kw-ddc-ecu-coilover-kit-39010024.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2022 Aldri vært borti dette selv, men en kompis ettermonterte samme type fra Tein på en Toyota Celica en gang i tiden og det ble stor suksess. Den var det da ekstern styring på, men KW sitt kan kanskje integreres i bilen slik at det forandres utifra kjøremodus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2022 Ja ser sånn ut slik jeg forstår det ja, eneste muligheten for å finne ut om det blir suksess, er jo sikkert bare å kjøpe å prøve det😅 Har prøvd å google litt, men fant ikke så mye, får sette meg ned å google litt til, må jo være noen der ute som har prøvd dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...