#1 Skrevet September 2, 2022 (endret) Er på jakt etter noen deler til bilen som ligger i signaturen: Deksel høyre og venstre side i bagasjen, delenummer 445 863 716 og 445 863 715 Bagasjerom 3 delt sammenleggbart gulv/plate Vannavviser dekselet i motorrom som dekker batteri, viskermotor og sikringsboksen, delenummer 443 819 403 Bakseterygg med nakkestøtte Farge på interiør er blå, 827/NQ Marine/Nautic Kan være interessert i andre deler også, hvis du har noe du vil kvitte deg med, send meg en melding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2022 Lagt til noen nye deler og fjernet de jeg har fått tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2022 Om du fortsatt trenger så vet jeg om litt av det på listen din :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 29.12.2022 den 8.44, Fredrik Bakkegaard skrev: Om du fortsatt trenger så vet jeg om litt av det på listen din :) Jeg har fått tak i gulv og deksler fra en delebil jeg kjøpte, men ikke med riktig farge. Bakseterygg med nakkestøtter i korrekt farge har jeg ikke fått tak i ennå. Vannavviser har jeg reparert på enn så lenge, den er nok ikke lett å få tak i hel Hva har du eventuelt av deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...