#1 Skrevet Oktober 11, 2022 Jeg driver å skal etterisolere for lyden sin del i Amaroken min. Jeg har liggende 7stk av denne typen https://bilradiospes.no/ground-zero/gzdm3750abs/ground-zero-gzdm-3750ab-silver-dempematter-i-gummibutyl-3-75m2 Jeg har også liggende ganske mye støydemperskum som ligner litt på eggekartonger i overflaten og med et veldig godt lim på baksiden ment for industri-støydemping I tillegg vet jeg at det finnes noe bitumen-greier, filt-greier og andre typer matter man kan kjøpe på feks Biltema. Spørsmålet står egentlig i overskriften.. Hvilke mattetyper er mest effektive mot hva? Hva bør jeg gjøre feks i bakveggen på amaroken? Hva med taket og dørene? Bitumen og de første jeg linket til som jeg har 7stk av er jo tynne så de kan jeg sikkert få på plass uten å få problemer med forskjellige deksler og trekk. Jeg ser for meg at feks bitumen gjør tynne, store karosseriplater mere døde, mens kanskje litt skumgummi/eggekartong-type kan hjelpe på lettere støy? Æsj, dette var vanskelig syns jeg.. hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2022 Jeg kom på at jeg fikk jo tilsendt masse bilder fra en kompis, men jeg får litt panikk når jeg ser alt han har gjort.. Må en liksom gå så bananas som dette for å få et ok resultat, eller har han dratt på litt vel mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...