#1 Skrevet Desember 2, 2022 (endret) Vi kjøpte ventebil for denne, men velger å beholde den istedenfor. Derfor selger vi Q4-en som er på plass før jul 🙂 Ingen spekulasjoner eller flipping, selges til 2022-pris, kr 629 000,- med originale vinterhjul. Se ellers bilder av identisk bil og utstyrsliste, ta kontakt hvis det er av interesse 👍 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2022 Da er den registrert på EF-skilter, og kan leveres innen 1 uke 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2022 Pauser annonse på Finn til over nyttår, overrasket over hvor mange som skal «rakke ned» på bilen for å kjøpe den billig. Ferske bilder, står fortsatt hos forhandler: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 29.12.2022 den 10.07, Andreas Reinholdt skrev: Pauser annonse på Finn til over nyttår, overrasket over hvor mange som skal «rakke ned» på bilen for å kjøpe den billig. Ferske bilder, står fortsatt hos forhandler: Pleier alltid å spørre hvorfor vedkommende ønsker å kjøpe en bil de rakker ned på nå de prøver å prute på den måten 😂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 29.12.2022 den 14.12, Thomas Toget Pedersen skrev: Pleier alltid å spørre hvorfor vedkommende ønsker å kjøpe en bil de rakker ned på nå de prøver å prute på den måten 😂 Samme her 🙂 I tillegg er det alle «sistepris» meldingene 🤦♂️ 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2023 Ooooh, dette kan jeg ikke se for mye på.. Risky å gå på en slik en i disse tider for min del, men dette hadde vært no'! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 1.1.2023 den 20.43, Stig Arne Almskår skrev: Ooooh, dette kan jeg ikke se for mye på.. Risky å gå på en slik en i disse tider for min del, men dette hadde vært no'! Blir ikke billigere i tiden fremover hvertfall 🙂 VACN-rabatt ved handel før 19.januar (første forfall på lånet).. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2023 Prisdump kr 600 000 ved handel innen 19.januar 🙂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...