#1 Skrevet Januar 10, 2023 Woop Woop, tradisjonen fortsetter...! Hei alle bilentusiaster, klubbmedlemmer, nye og gamle kunder! Et samarbeid mellom Mobile Hokksund og VACN - Drammen Lokallag. ÅPENT HUS: Opplev et utvalg av de nyeste modellene innen Volkswagen Personbil og Nyttekjøretøy. Det blir gratis is til de minste GRATIS BILUTSTILLINGSKONKURRANSE: Alle med VW, Audi, Skoda/Seat eller VAG Veteran biler kan delta, opptil flere premieringer i hver klasse. - VW - Audi - Seat/Skoda - Veteran - Nyttekjøretøy - Peoples Choice - Fitment/Static - Fitment/Bags - Lengst Reisevei INFO FOR UTSTILLERE: Ingen påmelding kreves, innsjekking for utstillere mellom kl 10:00 - 11:30. Bedømming starter kl.12:00, premieutdeling ca kl.14:00. Det er 2 vaskemuligheter rett ved siden av oss; YX 7-Eleven Langebru (selvvask og børsteløs) og Eiker Senteret/LaserWash (børsteløs). Link til facebook-arrangementet: Mobile Vårtreff 2023 9 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2023 Bare 9 uker til treff Begynner folk å bli klare 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2023 Njaaaeh. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2023 Har ikke bil for tiden, så er dessverre vanskelig komme seg ditt. Men hvis jeg klarer å skaffe ny bil til da, skal jeg prøve å få komme. Var moro sist gang jeg var der. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 19.2.2023 den 19.45, Eirik Gundersen skrev: Har ikke bil for tiden, så er dessverre vanskelig komme seg ditt. Men hvis jeg klarer å skaffe ny bil til da, skal jeg prøve å få komme. Var moro sist gang jeg var der. Hvis ikke så er det gangavstand fra togstasjon 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement On 2/19/2023 at 7:45 PM, Eirik Gundersen said: Har ikke bil for tiden, så er dessverre vanskelig komme seg ditt. Men hvis jeg klarer å skaffe ny bil til da, skal jeg prøve å få komme. Var moro sist gang jeg var der. Klarer du å komme deg til E16 så kjører jeg fra Gardermoen og kan plukke opp folk på veien. jo flere på bedre! :D 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2023 (endret) Virker jo igrunnen enda mer interessant som treff, med tanke på at Hovedtreff juni "utgår" (hvertfall på Våler). @Andreas Westby, @Stein Ove Prestmo @Jan Tore Kopperud @Frode Gulbrandsen gamle VACN kropper til Hokksund ? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 19.2.2023 den 19.53, Thomas Toget Pedersen skrev: Hvis ikke så er det gangavstand fra togstasjon Det var jeg ikke klar over, så takk for tipset. Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 19.2.2023 den 23.06, Daniel Bakke Randby skrev: Klarer du å komme deg til E16 så kjører jeg fra Gardermoen og kan plukke opp folk på veien. jo flere på bedre! :D Takk for tilbudet, skal ha det i bakhodet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2023 Nærmer seg treff nå, vært å bestilt premier i dag. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2023 Kjører treffet opp på forsiden til vacn.no, håper dette hjelper :) 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 21.3.2023 den 20.38, Victor Bruun skrev: Kjører treffet opp på forsiden til vacn.no, håper dette hjelper :) Helt nydelig 🥳 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 1, 2023 Vi teller 3 uker til treff 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 8, 2023 14 dager til treff folkens 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 9, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 8.4.2023 den 20.15, Thomas Toget Pedersen skrev: 14 dager til treff folkens Er vel på tide å få ut cab'n fra vinterdvale da 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 15, 2023 Bare ei uke igjen nå! Pokaler er hentet, klubbhengern blir henta til uka, værmeldingen er så langt med oss, detta blir bra åkke som 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 17, 2023 Det telles dager til treff nå Åsså håper vi været holder deg som meldt... 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 17, 2023 Noen indikasjon på hvor mange som har tenkt turen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 17, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 17.4.2023 den 14.09, Ola L Lereim skrev: Noen indikasjon på hvor mange som har tenkt turen ? Ikke annet at det står 74 stk som skal på Facebook arrangementet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 17, 2023 Høres ut som det kommer en del, jeg skal henge meg på Mjøsa lokallag som kommer nedover ihvertfall. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 17, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 17.4.2023 den 15.36, Anders Steen Thoresen skrev: Høres ut som det kommer en del, jeg skal henge meg på Mjøsa lokallag som kommer nedover ihvertfall. Det er gøy at det kommer mange, men det er også et jævla mas som arrangør at det kommer mange 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 18, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 17.4.2023 den 21.22, Thomas Toget Pedersen skrev: Det er gøy at det kommer mange, men det er også et jævla mas som arrangør at det kommer mange Så bra, da får mål for dagen være at du er passe stressa. Da smaker ølen bedre på kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 18, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 17.4.2023 den 21.22, Thomas Toget Pedersen skrev: Det er gøy at det kommer mange, men det er også et jævla mas som arrangør at det kommer mange Luksusproblem.. ;) 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 18, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 18.4.2023 den 8.14, Anders Steen Thoresen skrev: Så bra, da får mål for dagen være at du er passe stressa. Da smaker ølen bedre på kvelden. Øl, ikke tid til øl, blir bare rett i seng og på jobb søndag kl.06:45 😂💪 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 19, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 18.4.2023 den 20.58, Thomas Toget Pedersen skrev: Øl, ikke tid til øl, blir bare rett i seng og på jobb søndag kl.06:45 😂💪 Det hørtes ut som det "deg-problem" og ikke et "meg-problem". 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 21, 2023 Til info: 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...