#1 Skrevet Juli 13, 2005 Trenger tips til hvordan man løsner frontlysreflektor og glass i fra hverandre når disse er limt/fuget i sammen. (ikke festet med klips) Tør ikke å ta i for hardt med skrutrekkern.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2005 Jeg varma mine i stekeovnen på 150 grader ca. med glasset(plast) har blitt noe mattere. Etter varming var det bare å dra det fra hverandre med henda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2005 Jeg varma mine i stekeovnen på 150 grader ca. med glasset(plast) har blitt noe mattere. Etter varming var det bare å dra det fra hverandre med henda. Det er "glass-glass" jeg skal demontere så da funker nok dette fint. takk skal du ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2005 Prøvde dette på mine... Jeg la dem i varmt vann, dette resulterte i at glasset sprakk, ikke å anbefale...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2005 Hvis glasset er av glass og reflektoren av metall så er det bare å varme dem i stekeovnen, gjerne legge dem inn på kald ovn, da er det nok liten sjangs for at glasset sprekker. Hvis du putter kalde lamper inn i varm ovn derimot... det ville ikke jeg gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...