Hvordan skille reflektor og glass?

Anbefalte innlegg

Trenger tips til hvordan man løsner frontlysreflektor og glass i fra hverandre når disse er limt/fuget i sammen. (ikke festet med klips) Tør ikke å ta i for hardt med skrutrekkern....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg varma mine i stekeovnen på 150 grader ca. med glasset(plast) har blitt noe mattere. Etter varming var det bare å dra det fra hverandre med henda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg varma mine i stekeovnen på 150 grader ca. med glasset(plast) har blitt noe mattere. Etter varming var det bare å dra det fra hverandre med henda.

Det er "glass-glass" jeg skal demontere så da funker nok dette fint. takk skal du ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde dette på mine... Jeg la dem i varmt vann, dette resulterte i at glasset sprakk, ikke å anbefale......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis glasset er av glass og reflektoren av metall så er det bare å varme dem i stekeovnen, gjerne legge dem inn på kald ovn, da er det nok liten sjangs for at glasset sprekker. Hvis du putter kalde lamper inn i varm ovn derimot... det ville ikke jeg gjort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.