#1 Skrevet Juli 13, 2005 Er det vanskelig å ta ut den gamle grillen å sette inn den nye RS4 grillen jeg får i morgen? Vil nødig ødelegge den,er det bare å "klikke" ut den gamle og inn med den nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2005 Det skal være bare å "klikke" ut den gamle, og inn med den nye, ja. Men du vet jo at plastikk (og spesielt den delen som er klipset) kan bli sprø med årene.. Jeg knakk et av festene på min originale da jeg bytta grillen på ex-bilen min. Mener å huske at du løsner de øverste klipsene først, og så skal nederste del av grillen løftes opp (sitter også med mothaker) etter at øverste delen er løsnet framover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2005 Det skal være bare å "klikke" ut den gamle, og inn med den nye, ja. Men du vet jo at plastikk (og spesielt den delen som er klipset) kan bli sprø med årene.. Jeg knakk et av festene på min originale da jeg bytta grillen på ex-bilen min. Mener å huske at du løsner de øverste klipsene først, og så skal nederste del av grillen løftes opp (sitter også med mothaker) etter at øverste delen er løsnet framover. Ok,takk! Den gamle er det samme om ryker men IKKE den nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...