Michelin Primacy 4 - møkkadekk?

Anbefalte innlegg

Yo!

Trenger nye dekk til Amaroken snart og tenker å gå vekk fra AT3 dekk som jeg har nå.

Finner Michelin Primacy 4 til vettug pris i 255/55-20.

men siden de er til vettug pris, er det automatisk møkkadekk? Finner også noen andre mer ukjente merker til lignende priser, men aner jo ikke hva som er bra..

Hjelp? 🙂

Om dere har noen tips om gode dekk blant budsjettklassen så tips gjerne om det også 🙂🙋‍♂️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Michelin er jo generelt gode dekk det : vinke : Hvilken pris har du funnet de til?  Trodde det var et utgått dekk, men ikke helt sikker.  Jeg ville passet på å ikke få for sporty dekk siden de skal på en pickup, for du er vel av og til utom asfalten også?: klø :   Fattern selger Goodyear så jeg har kjørt mest på det, er meget fornøyd med det i alle fall :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde Goodyear på min Amarok. Meget fornøyd med de. Komfortable og støysvake dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

Michelin er jo generelt gode dekk det : vinke : Hvilken pris har du funnet de til?  Trodde det var et utgått dekk, men ikke helt sikker.  Jeg ville passet på å ikke få for sporty dekk siden de skal på en pickup, for du er vel av og til utom asfalten også?: klø :   Fattern selger Goodyear så jeg har kjørt mest på det, er meget fornøyd med det i alle fall :D

Jeg bare søkte på dimmensjonen på finn i går og så dukket det opp flere annonser med akkurat dette dekket. 
Nå tror jeg jeg har funnet ut hvorfor det er så mange av de ute, nemlig at importøren av Volvo har solgt XC60 med for store dekk til bilene, for alle dekkene som er til salgs kommer fra samme type bil og til 4.000,- som jeg fikk til en deal med den ene selgeren tror jeg de må være verdt. 

Jeg satt å tenkte over dette med "utenfor asfalten" for litt sia, det har jeg jo enda ikke vært med den egentlig. Jo, grusvei, men den er ikke brukt hardt eller utenfor allfarveg denne bilen. 

Klarer å skaffe de nye fra restlager for mellom 15 og 18k, så jeg bestemte meg for å prøve et sett.

Edit: Og han jeg kjøper de fra kunne skaffe mange sett, så jeg kunne fått enda finere pris om jeg skulle ha flere sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite å si på den dealen, fine dekk det 👍 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Michelin for 1000kr dekket er jo et ran, nesten så jeg hadde kjøpt 2 sett xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

Michelin for 1000kr dekket er jo et ran, nesten så jeg hadde kjøpt 2 sett xD

Angrer på at jeg ikke gjorde det..

Jeg solgte alle settene hans med et innlegg på Amarok siden på Facebook. 🤭

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.