Mjøsa: Ikke min dag i dag

Anbefalte innlegg

I dag dro Frank, Kurt og jeg nedover til Hadeland for og planlegge treffet 14 august.

turen din gikk greit, fin gri tur, Men da jeg parkerer der nede og aner fred og ingen fare, så får jeg beskjed om at vi skal 50 m lengre bort, oki håpper inn i bilen og klemmer in cluchen og starter bilen, og skal prøve og gire så skjer det ikke en Dritt, banner og sverter noe helt jævlig, tar en titt under panseret og joda der har girvaier ryki, grrrrrrrrrr fa....... bare noen mil hjem.

lar bilen stå der og vi går og tar møtet, som således var velykket, kommer ut til bilen igjend og skal prøve en skikkelig fjøsmekk repp, med strips og greier, ser da at det ikke funker.

Oki får da hjelp av Luis til og sette bilen i 4 gir. Og ber Kurt og Frank hoppe inn i bilen. Ikke så lett og ta i veien blirt jo litt sluring banning osv men etter vært får vi da fart.

første krysset går bra, neste er er ett full stopp kryss, ber da Kurt holde utskikk til høyre, og følger selv med fra venstre, da vi stuper inn i krysett i 40km/t og ja det er litt fort når det er et 90 grader kryss.

Finner så ledes at vi kjører om gardemoen hjem igjend mindre kryss osv siden det er kaos i Gjøvik. Og alle vei jo at det er bom på veien mot gardemoen, stopper der som Snill person jeg er siden jeg ikke liker bøter osv.

Men hva blir det på alle bumstasjoner jo 4 hull som hjula parker rett nedi, Har noen prøvd og starte fra et sånt hull på 4 gir??

Nei ikke sant, det er ganske så vanskelig, blei jo litt gynging osv. men kom oss løs og aksjelerte med bånn gass på 4 gir fra 0-100 på ca 5min og masse kenguru hopp i begynelsen.

Men som dere som har kjørt den veien så veit dere jo også at det er ca 10 rundskjøringer også, mmmm enda et problem. Men satset friskt så det varierete fra 60-80km/t inn og ut av dem, så paserte vi gardemoen da og kom opp over mot MCern der blir det først en 90grader til høyre så en god 90 grader til venstre rund hele rundkjøringen, blei like friskt sateset men med litt lavere hastighet, blei vell ned i 40km/t i den siste.

Puster så rolig ut da jeg er på e6 mot Hamar, da det smeller fra kurt tankt om det hadde vært kø nå.

Joa kommer til andelva der står det bomfast. veiarbeid osv. fyfaen er det mulig osv da. da finenr vi like gost ut at vi sender frank for og stoppe møtende trafikk, om det skulle komme noen, begynner da og prøve og bevege bilen igjend, og sånn den sta faen jeg er så fikk jeg jo det til i oppover bakken også, vi svinger maximalt ulovlig inn på det andre gate kjøkknet, og jeg roper til Kurt og Frank at de må håppe inn i fart, Må ha vært et utrolig merkelig syn i grunnen he he he.

Kjører da tilbake til dal og svinger inn på gamle veien, satser like friskt i krysset der vi må svinge over e6 . men utrolig nokk det gikk bra denne gangen også.

 

så det blei jo en artig tur i grunnen Kurt og Frank lo så de hadde tårer i øya, mens jeg banna ovar alle som ¨bremsa ned så passaten nesten ikke dro seg frem over.

Men takke meg til at bilen har en TD Motor ellers hadde dette ikke gådt i det helle tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skulle jeg virkerlig likt å sett :D:glad:: hjelp ::rolleye:: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt dere kom dere hjem da.. :) Kunne da ha stikki oppom meg å mekka litt.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt dere kom dere hjem da.. :) Kunne da ha stikki oppom meg å mekka litt.. ;)

 

joa hadde jo tilbud fra dere der nede men eneste løsning er skifte vaier, men blei en artig tur ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan virkelig bekrefte at dette var en både spennende og artig tur fra Branbu til Hamar:D Anbefales å prøve:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt dere kom dere hjem da.. :) Kunne da ha stikki oppom meg å mekka litt.. ;)

 

Ja, vi(du) har jo drevet omtrent siden møtet var ferdig. : rock :

Ble bra da!

 

Bra dere kom dere hjem da, god historie til senere da. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på åssen klutchen din ser ut nå jeg.... og når det var så mye kø... hvorfor satte dere den ikke i 3 (rasteplassmekking)?

 

Bortsett fra det.. skulle gjerne sett dette. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha et godt tilbud på ny clutch??? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha et godt tilbud på ny clutch??? : klø :

 

 

trenger ikke det jeg veit du, har jo som sagdt peiling veit du : fis : , så jeg slura lite på turen, når jeg sto stille funka det greit og bruke starteren til og begynne og komme seg frem over. så cluchen min er like fin den he he he

 

men kan jo få prisen da he he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok en dag og kjøper tenker jeg! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja bare og komem og kjøpe det, bilen blir til salgs når jeg har fått fangerne påen igjend.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.