#1 Skrevet April 24, 2023 (endret) Ja, så var årets tur til Mobile Hokksund unnagjort, som vanlig masse biler og fine folk! Etpar bilder, flere i trefftråden! Vi ble 'bare' tre biler innover, men turen var helt topp på fine vårveier! Heldigvis var det ikke telehiv langs Eiker'n! Og som jeg har opplevd noen år nå, var bilen veldig fuskete ved oppstart, og siden Jan Ivar alltid har en skrutrekker i nærheten, vippet vi like gjerne av fordelerlokket. Det var jo greit, for det var ikke stort igjen av rotoren, og innsiden av lokket var helt flasset.. Siden jeg kjørte med Servicebil rett bak meg, (Takk, Jan Ivar!) fikk jeg vite at Biltema hadde ny på lager, så da stakk jeg innom Mjøndalen på veien hjem: Den nye øverst.. Byttet også plugger siden jeg hadde handlet det tidligere: De så ikke så ille ut, men var godt brukt. Jeg har i hvertfall aldri byttet de siden AB kjøpte bilen i 2001.. Så får vi se ved neste kaldstart, jeg fant ikke fordelerlokk der, så da får jeg bestille det og kanskje pluggkabler også.. Noen har gnagd litt på de originale! 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2023 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 24.4.2023 den 12.49, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Den nye øverst.. Litt sånn dårlig fikk jeg inntrykk av, men fytti f... dette var ullent! Her er forøvrig den milde trimkammen jeg tenkte på:https://www.rsr-performance-parts.de/de/vw-audi-268--sportnockenwelle_270.html 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2023 Ja, den var ikke bare gåen men GÅEN, tydeligvis! Det du ser oppi som ser ut som en sveiselarve, var løst knusk.. Har nok gnistet godt oppi der! Takk for link, skal tenke på det, selv om cabben egentlig er 'vernet'.. 😋 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 24.4.2023 den 13.10, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Takk for link, skal tenke på det, selv om cabben egentlig er 'vernet'.. 😋 Jojo, men dette er ikke trim da, dette er 'optimalisering', disse fantastbilene som får lite kilometer har gått av litt høye kneløft (ventilløft). Håper å få dBilas sin 268 grader i Golfen ila sesongen, kan gi et vink om erfaring. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2023 Og det hun ikke ser, har hun ikke vondt av.. :p 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...