#1 Skrevet Mai 9, 2023 (endret) Ønsker og kjøpe en turbo i god stand til 2.2 20vt. F.eks k24-7200, Turbonetics E46, Garret 3076 osv. Effektspenn maks 430 450hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2023 Mener jeg har en på hylla i god stand. Må i tilfelle sjekke litt mer hvis du er interessert. 1000,- + frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 9.5.2023 den 10.06, Rune Okan skrev: Mener jeg har en på hylla i god stand. Må i tilfelle sjekke litt mer hvis du er interessert. 1000,- + frakt. Ja det kunne vert av interesse. Hvilken turbo er det du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2023 Det er en K24-7000. Skal oppom verkstedet i ettermiddag. Kan ta en kikk på den da så kommer jeg tilbake til deg 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2023 Det ser ut til at den ikke var så bra som jeg husket desverre. Er en del slakk ut-inn. Tror heller jeg beholder den selv da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 9.5.2023 den 16.35, Rune Okan skrev: Det ser ut til at den ikke var så bra som jeg husket desverre. Er en del slakk ut-inn. Tror heller jeg beholder den selv da. Ingen problem. Takk for at du tok deg tid til og sjekke 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2023 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...