#1 Skrevet Mai 17, 2023 Golf mk4. 1j1 1.6 16v. Ø.K JUSTERBART UNDERSTELL. Kan være brukt men fint behandlet. Ønsker ikke noe dyrt sett til denne. Tenke fra ta-technix å oppover. Bør senke greit, som minst 60-65. Har TA på en astra f. Stivt men godt sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2023 Fremdeles på leit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2023 Blir su84vw11/1. Håper at det blir et greit sett til bilen. Så vurderer jeg nå boltoverganger fra 5x100 til 5x5x112 siden jeg har masse 5x112 felger. 18 blq, 18 wp111, 18 kant, 19 med masse rille å litt kant. 19/20 etz. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2023 Om du søker brukt understell er vel gjerne noe med litt beskyttelse mot rust et greit minimum, ihvertfall etter mitt hode. Endel rimelig sett blir jo litt slitne av helårsbruken i Norge. Skal du vurdere nytt er jo TA et rimelig valg, man kanskje AP eller Supersport er en gyllen middelvei med litt mer komfort ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2023 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 20.6.2023 den 14.57, Ola L Lereim skrev: Om du søker brukt understell er vel gjerne noe med litt beskyttelse mot rust et greit minimum, ihvertfall etter mitt hode. Endel rimelig sett blir jo litt slitne av helårsbruken i Norge. Skal du vurdere nytt er jo TA et rimelig valg, man kanskje AP eller Supersport er en gyllen middelvei med litt mer komfort ? Hei. Ja enig der! Fant supersport ubrukt til en grei pris. Så da var det ikke noe å spekulere på når ta blir nesten like dyrt. Su84vw11/1 supersport. Er vel noe sånn Black evogreie.. Har supersport på b5 å var fornøyd med det. Har TA på en astra f nå å det er sykt stivt 🤣 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2023 Ah forstår! Tenkte det var noe felgmodell, men det blir sikkert bra! Er ikke så mye som skal til på mk4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2023 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 20.6.2023 den 15.47, Ola L Lereim skrev: Ah forstår! Tenkte det var noe felgmodell, men det blir sikkert bra! Er ikke så mye som skal til på mk4. Ja,sant skal ikke mye til. Senk felger, vinge. Så er man kommet langt. Evt nye lykter bak å grill. Evt en diskré innfelt eksos. Får se🤔 Lyktene begynner å bli litt slitt bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 20, 2023 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...