#1 Skrevet Juli 14, 2005 Noen som har et godt triks på lager for å dytte inn stempelet på kalipperene ved bytte av bremser foran på en mk3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2005 ta opp lokket til beholderen til bremsevesken, brukt rørtang til å dytte inn igjen. lykke til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2005 Du kan og bruke en slik sak som snekkere bruker når de limer sammen to plater. Det heter sikkert noe teknisk noe... Ikke skrustikke, men.. ? Jeg endte opp med å bruke en slik på corren, og den har like bremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2005 Jeg har alltid klart å dytte dette inn igjen med å legge caliperen inntil demperen, og så dytter jeg inn med skaftet på en hammer eller lignende. Det er bare å legge til alt man har av vekt og muskler og så holder man det i spenn i noen sek. Etter hvert begynner det å gli inn igjen. Har aldri trengt å åpne lokket. Bare å dytte det tilbake, og være tolmodig om at det kommer inn etter hvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...