#1 Skrevet Juni 13, 2023 (endret) Avlyst! Lokallaget inviterer til gokart kjøring på håsken til fredag :) (beklager sen beskjed) Stedet vil være håsken i andebu (NAF senter) og tid 18.00 :) Stiller DU til start? Ta gjerne med potensielle medlemmer :) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2023 Får dessverre ikke tatt turen :( Men dere får kose dere masse! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2023 (endret) Om jeg er hjemme og ikke på hytta tar jeg en tur, men skal ha reker etterpå (sjokk..) så blir ikke grillings på meg uansett! :) Sier fra litt nærmere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 14.6.2023 den 12.53, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Om jeg er hjemme og ikke på hytta tar jeg en tur, men skal ha reker etterpå (sjokk..) så blir ikke grillings på meg uansett! :) Sier fra litt nærmere! Den er grei :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2023 (endret) Kommer! :D (Dette kommer til å bli varmt..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...