#1 Skrevet Juli 14, 2005 Kikka litt på dette....... noen som har dette? http://www.supersprint.com/a_prodotti.asp?modello=au10041 Blir det noe tøff lyd på S4`en med effektanlegg? En jeg snakka med sa at det var nok med bare å bytte bakre demper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2005 Du har PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2005 Har ingen erfaring med Supersprint, men den erfaringen jeg har med slike "ordentlige" anlegg er at det koster noen kroner, men er verdt det. Lydnivået blir helt perfekt for de fleste, litt ekstra brumming når man gir på, men ingen resonans og during sånn som man får med Torshov-potter og hjemmemekk.. Noen som vet hva det koster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2005 Har du fått noen pris på de to delene ? R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2005 Hva med ett evt. gruppekjøp? Er og sjesken på ny eksos, men jeg er klar for alt samtidig da, eller det vil si fra downpipe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2005 Gruppekjøp kan være en fin ting, men for min del må jeg ihvertfall avvente en drøy måned før jeg vet om jeg kan delta eller ikke, da jeg ikke vet spesielt mye om romsligheten av min økonomi de kommende måneder før i midten av august.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2005 Litt stive priser på Felgimport sine sider iallfall........ Midtre lyddemper 764203 pris: 5762 kroner Bakre lyddemper 764206 pris : 5955 kroner OBS! Dette er brutto-priser tatt fra Felgimport sin 2005 prisliste. Billigere å kjøpe Ferrita-eksos fra Jørgenrud i Østfold da. Sist jeg pratet med de skulle de ha 7500 Norske kroner for kompl. anlegg fra kat og bakover. Ferdig sveiset på bilen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2005 7500,- er jo brukbart.....Må myse litt rundt på priser osv..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2005 Her er svaret jeg fikk ifra Felgimport..... Hei! Her er veil. utsalgspris EKS. MVA: 764203 kr. 5762,- 764206 kr. 5955,- Ikke lagervare, siste mulighet for bestilling innen ferielukning på fabrikken er mandag 18. Juli Ikke akkurat billigste eksos-anlegget å få tak i med andre ord...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...