#1 Skrevet Juli 10, 2023 Heisan. Tenkte bare å opplyse om at jeg har løftebukk som jeg kan la medlemmer bruke til smårep som en kveld eller dags bruk. Trenger noen å bruke den over flere dager må jeg be om en liten leie. Håper å få satt inn løftebukk nummer to i løpet av sommeren og da vil tilgangen bli bedre for medlemmene. 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2023 Å hoi... god tiltak! litt langt unna meg men. Men ser du har vag-com og. Kanskje en kjøretur for å låne bukken og vag-com for å finne ut av feilkoden som irriterer meg :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2023 (endret) Ja har VagCom, Icasoft og litt annet diagnose utstyr, + løftebukk og det som ellers hører med i et verksted. Bare send meg en melding eller ring meg på 40186177 for å avtale tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2023 Fantastisk tilbud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2023 det er jo knall Johnny! jeg bor også i skiptvet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2023 (endret) Kjempe tilbud for medlemene. Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...