#1 Skrevet Juli 11, 2023 Selger 4 Siemens deka 630 dyser da de ble noe i minste laget. Har kun gått på 98okt og bil gikk fint med de montert. Tenker 1500 med frakt/bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2023 Jeg vurdere disse! Hvor mye power fikk du ut av de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2023 Aldri hatt bilen i benk med de, men på 2.3 bar var der fortsatt nok fuel. Burde etter kalkulator akkurat klare 500hk på 98okt :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2023 Stemmer! Jeg benker med 95 iom at det er lettest å få tak i, samt at bilen min ikke har smidd innmat. Men nå med 210 hjulhester så bruker jeg 75/80% av dysene mine så jeg tror en oppgradering ville vært perfekt. Disse du selger er jo 190ccm mer enn de jeg kjører på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 7.8.2023 den 4.25, Jan Erland Aannerud skrev: Stemmer! Jeg benker med 95 iom at det er lettest å få tak i, samt at bilen min ikke har smidd innmat. Men nå med 210 hjulhester så bruker jeg 75/80% av dysene mine så jeg tror en oppgradering ville vært perfekt. Disse du selger er jo 190ccm mer enn de jeg kjører på! Disse har jo også 630cc på 3 bar. 1.8t har somregel 4bars bensintrykkregulator og da blir flowraten rundt 730cc ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2023 Aaah okei, såpass. Er de gamle disse dysene? Burde de vært kjørt i rens og byttet o-ringene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2023 Har bare gått i bil i ca ett år. Oringene er fine og da de aldri har sett etanol tviler jeg på at de trenger rens. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2023 Byr deg 1000kr ink frakt👌🏻 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2023 Kan gå med på 1200 inkl frakt :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2023 Greit! Ta kontakt på 97544312 du👌🏻 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...