#1 Skrevet Juli 19, 2023 Noen i Drammen som har Vagcom? Tror obd fra biltema lyver til meg Har kommet noen feilmeldinger i en tid også blir de borte, så kommer de igjen osv. Så tenkte Vagcom for å lese av bør kunne gi et bedre bilde av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2023 Jeg har ikke vagcom, men har OBDeleven og den pleier å funke bra til å lese feilkoder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 25.7.2023 den 10.30, Thomas Toget Pedersen skrev: Jeg har ikke vagcom, men har OBDeleven og den pleier å funke bra til å lese feilkoder. Anledning en dag til å teste? Jeg kom på at samtidig som ene baklampen sluttet å fungere på bremselyset så begynte feilmeldingen å komme. Helt tilfeldig eller sammenheng? Esc fault dukker opp, men samsvarer ikke med hva obd leser av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2023 Ja kan godt prøve, du kan jo ta turen på Drammen Lokallag sitt neste lokallagstreff, har alltid leser med meg i bilen. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 29.7.2023 den 22.50, Thomas Toget Pedersen skrev: Ja kan godt prøve, du kan jo ta turen på Drammen Lokallag sitt neste lokallagstreff, har alltid leser med meg i bilen. Høres som en god plan det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2023 Jeg har eventuelt Vagcom om du vil prøve det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 30.7.2023 den 13.05, Reidar Plassen skrev: Jeg har eventuelt Vagcom om du vil prøve det Det hadde vært helt supert om kunne fått til det. Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...