#1 Skrevet August 9, 2023 Hei. Er det bestemt når det blir treff på Møllers museum på Medvind Alfaset ? Det ble nevnt i Treffpunkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2023 @Victor Bruun kanskje et spørsmål for deg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 9.8.2023 den 9.40, Einar Karoliussen skrev: Hei. Er det bestemt når det blir treff på Møllers museum på Medvind Alfaset ? Det ble nevnt i Treffpunkt. Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 19.8.2023 den 8.49, Ola L Lereim skrev: @Victor Bruun kanskje et spørsmål for deg ? Vi har arbeidsmøte nå til onsdag rundt dette. Har vært litt forsinkelser, og noen utfordringer. Kommer med oppdatering. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2023 Litt på overtid, men kommer info på mail og egen tråd straks :) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2023 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 31.8.2023 den 9.43, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Takk BE! Glemte å poste tråden her :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2023 Det er bra. Jeg tar med gamlebilen og kommer. Prøv å legg det ut på motorhobby.no også. Så er det mulig det kommer publikum også. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2023 Får jeg kjøpt skiltplater på treffet? Eller er det kun webshopen som gjelder? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2023 Det er et godt spørsmål. Søker 1 jeg også. Ser Drammens-gjengen skal, så mulig @Thomas Toget Pedersen kan spørres pent om å ha med. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 7.9.2023 den 12.32, Terje Rød skrev: Får jeg kjøpt skiltplater på treffet? Eller er det kun webshopen som gjelder? Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 7.9.2023 den 16.19, Ola L Lereim skrev: Det er et godt spørsmål. Søker 1 jeg også. Ser Drammens-gjengen skal, så mulig @Thomas Toget Pedersen kan spørres pent om å ha med. Skal sjekke lager og tar med om vi har ✌️ 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 8, 2023 @Terje Rødog @Ola L Lereim, jeg har da med både skiltplater og merker i morgen. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 8, 2023 Glimrende! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 9, 2023 Mange takk for introduksjon og guidet tur @Jan Tore Kopperud! Et fjær-havari til tross (og nødstopp hos Møller Frysja) skiltplate pushet av Drammens gjengen er blitt med hjem og kan pynte på budsjett-Golfen. Fin lørdagssyssel og endel fremmøtte! Morsomt å se lik blå på både A2 og Golf lik de som er på hjemmebane. Dette var kanskje Golf som var bil 1 million - men egen ser ikke ut som millionen... herlig RS e-tron GT edition one Noen tok med arvesølvet... @Martin Amlietok seg sydentur også. 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...