Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare hvordan man justerer vindu i dør på 2013 Beetle cab?

Det går ikke helt opp og lekker vann inn ved A stolpe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke dørlåsen som er defekt da? Vinduet skal gå ned 1 cm når man drar i håndtaket, og på samme måte skal den siste cm gå opp igjen når døra lukkes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinduet går både ned og opp som vanlig men det mangler 5mm på høyden og ifølge Autoria så skal det gå å justere..Men finner ikke ut hvordan og de anbefalte YouTube/Google for fremgangsmåte siden det nesten ikke er slike biler her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sikkert samme som på Audi-cabbene. Dette gidder de ikke finne på flere ganger.

Ta av trekket og regnbeskyttelsen innenfor, se om wiren går helt i enden når du lurer låsen med vinduet helt oppe.

Du kan justere høyden på vinduet på løftemekanismen,(Stor Torx på selve sleiden der vinduet er festet, du ser det gjennom hull i døra når vinduet er et stykke nede) Se også denne eminente videoen fra Bentley som ser ut som den er skutt med VHS-kamera en gang på 80-tallet..

Dårlige bilder av dette på 7zap, men den forreste holderen klemmer på glasset rett ved der jeg har merket med rødt: 

image.thumb.png.40ae256f1a207437ae133c8b504ee8f8.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så meget😇👍 Da skal jeg prøve det😅😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta noen bilder når du gjør det, og hvis det er suksess, så lag et referat om det her i tråden! :) (Hvis det går dritt også, for så vidt..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat ferdig med å sette det sammen! Takket være din info,lokal forhandler som lånte ut verktøy og skrev ut fremgangsmåte😇😅

Tok bort fire propper under døra og kom rett til justeringsskruene der. Legger ut bilder og mere info etterhvert👍

IMG_8781.jpeg

IMG_8783.jpeg

IMG_5511.jpeg

IMG_5512.jpeg

IMG_8782.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah! Du måtte til med justering på selve sleidene!

Ja, jeg slapp faktisk det, selv om jeg har byttet wire to ganger på det samme vinduet! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.