#1 Skrevet August 29, 2023 Noen som kan forklare hvordan man justerer vindu i dør på 2013 Beetle cab? Det går ikke helt opp og lekker vann inn ved A stolpe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2023 Det er ikke dørlåsen som er defekt da? Vinduet skal gå ned 1 cm når man drar i håndtaket, og på samme måte skal den siste cm gå opp igjen når døra lukkes. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2023 Vinduet går både ned og opp som vanlig men det mangler 5mm på høyden og ifølge Autoria så skal det gå å justere..Men finner ikke ut hvordan og de anbefalte YouTube/Google for fremgangsmåte siden det nesten ikke er slike biler her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2023 Helt sikkert samme som på Audi-cabbene. Dette gidder de ikke finne på flere ganger. Ta av trekket og regnbeskyttelsen innenfor, se om wiren går helt i enden når du lurer låsen med vinduet helt oppe. Du kan justere høyden på vinduet på løftemekanismen,(Stor Torx på selve sleiden der vinduet er festet, du ser det gjennom hull i døra når vinduet er et stykke nede) Se også denne eminente videoen fra Bentley som ser ut som den er skutt med VHS-kamera en gang på 80-tallet.. Dårlige bilder av dette på 7zap, men den forreste holderen klemmer på glasset rett ved der jeg har merket med rødt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2023 Takker så meget😇👍 Da skal jeg prøve det😅😅 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2023 Ta noen bilder når du gjør det, og hvis det er suksess, så lag et referat om det her i tråden! :) (Hvis det går dritt også, for så vidt..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2023 Ble det fiks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2023 Akkurat ferdig med å sette det sammen! Takket være din info,lokal forhandler som lånte ut verktøy og skrev ut fremgangsmåte😇😅 Tok bort fire propper under døra og kom rett til justeringsskruene der. Legger ut bilder og mere info etterhvert👍 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2023 Ah! Du måtte til med justering på selve sleidene! Ja, jeg slapp faktisk det, selv om jeg har byttet wire to ganger på det samme vinduet! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...