#1 Skrevet November 2, 2023 (endret) Vi vil ønske Velkommen til VACN Julebord 2023. Hjulebordet vil gå av stabelen på Revetal gamle stasjon den 1/12-23 klokka 19.00 Adresse; Gamleveien 2, 3174 Revetal antrekk; pent ta gjerne med følge :) info; Hjemmeside: https://revetalgamlestasjon.no Her er menyen: https://www.revetalgamlestasjon.no/wp-content/uploads/2023/02/Revetal-GS-Restaurantmeny-feb-2023.pdf Jule meny skal vist komme :) vell møtt :) PS; det ønskes og oppgi antall personer som kommer, vi setter frist til 27/11-23 for og kunne si ifra hvor mange vi blir :) Med vennlig hilsen Vestfold lokallag sitt styre :) 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2023 Ros til Vestfold-gjengen, dere er flinke med informasjon og skape aktiviteter. God hjul… 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2023 Kommer to stykk! 🎄 (Det heter 'Hjulebord' i VACN, Jan Ivar..) 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2023 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 2.11.2023 den 21.56, Erling Brunes skrev: Ros til Vestfold-gjengen, dere er flinke med informasjon og skape aktiviteter. God hjul… Tusen takk, det er jo en fin gjeng å arrangere for! Og det er bare å ta turen hvis det passer, Erling! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2023 Jeg er ganske sikker på at jeg tar turen, bare jeg kommer meg hjem fra Stavanger dagen før 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 3.11.2023 den 8.07, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Kommer to stykk! 🎄 (Det heter 'Hjulebord' i VACN, Jan Ivar..) Endret ;p vi kommer 2 herfra og:) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2023 Kolliderer med jobbens julebord, men kos dere ! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2023 Plass til flere! 🥳 Jeg må snart melde et ca. estimat på hvor mange som kommer til restauranten, men ikke bindende påmelding ennå! :p Husk at de har mye forskjellig mat, så sjekk menyen! Julematen kommer i tillegg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2023 Jeg kan bekrefte at jeg kommer 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 16, 2023 Får dessverre ikke vært med, kos dere masse! Så håper jeg det byr seg nye muligheter senere 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 17, 2023 Jeg kommer :) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 17, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 16.11.2023 den 21.03, Thomas Toget Pedersen skrev: Jeg kan bekrefte at jeg kommer Supert! Får du med han slukhals-kompisen din også? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 17, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 17.11.2023 den 8.15, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Supert! Får du med han slukhals-kompisen din også? Han er akkurat kjøpt seg ny bil, så tror det bare blir vann og brød i et par år fremover på'n men skal lufte forslaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 17, 2023 Haha! Ja, i verste fall får vi spleise! :p 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 18, 2023 var egentlig planen å ta med kjerring men siden dere valgte å legge hjulebordet til dagen jobben har Julebord så må jeg neste velge gratis før selvkost.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 20, 2023 'Valgte å legge hjulebordet til dagen jobben har julebord'?? Frank, da. Jeg lagde jo terminliste med hjulebord sånn i februar eller noe! Dette burde jobben din sjekket først! Kos dere, så sees vi helt sikkert en annen gang! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 27, 2023 Ingen flere?? Kom igjen, da! Masse plass, men må melde fra til Stasjonen i dag, så tar i littegrann! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 27, 2023 Hei alle ! Minner om svarfrist i dag :) Slik at vi får bestillt nok plasser:) Hvor mange kommer du med? Alene? Med en venn? Samboer? Kone? Mann? :) Husk det er medlemmene som gjør lokallaget :D Vell møtt 🚙🏁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 27, 2023 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 27.11.2023 den 8.15, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Ingen flere?? Kom igjen, da! Masse plass, men må melde fra til Stasjonen i dag, så tar i littegrann! Anders Holst Ab + be Jan ivar + ingeborg Victor Bruun Ellen stolp Røyneberg og Arne Lasse vorvik (usikker på om han kommer alene? ) Thomas toget Disse har meldt seg på på facebook 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 28, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 27.11.2023 den 8.15, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Ingen flere?? Kom igjen, da! Masse plass, men må melde fra til Stasjonen i dag, så tar i littegrann! Ser ut til at det blir 10 stykker da :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 28, 2023 Har reservert til 12, men kokken/innehaver sa det bare var å ta med folk som hadde lyst! Nok mat og plass der, altså! Revetal Gamle stasjon ligger rett ved den nordlige rundkjøringen på Revetal, så det skal være lett å finne frem. Garantert ingen parkeringsgebyr.. Velkommen! :) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 12, 2023 Kjapt referat siden ingen føler seg kallet.. 10,5 blide medlemmer/følge samlet seg på Revetal gamle stasjon, og vi fikk god mat og drikke. Et særs bra hjulebord selv om det var innmari kaldt, men innehaveren ga oss noen jäger som kompenasjon. De varmet jo for så vidt. Noen tilfeldige bilder, er vel flere i fb-tråden.. God jul! 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...