#1 Skrevet Desember 30, 2023 Hei. Har en 95’ Polo 6n som jeg har planer om å pynte opp litt. Det jeg lurer på er om det er noen her som har en «frontleppe» liggende evt. en komplett frontfanger med frontleppa på? Mvh Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1 Hei Frode, veldig få slike Poloer om dagen, så vet ikke hva du ser for deg. Regner med det er leppe for to-delte fangere ? det peneste er 6NF GTI leppa i mine øyne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2 Hei. Er ikke hverdagskost å se en slik polo nå nei Litt usikker på hva du mener med to-delt fanger. «Leppa» skrus fast i fanger’n, hvis det er det du mener?! Jeg tror også at en GTI-leppe er finere, for den er vel dypere?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2 (endret) Jeg hadde en svart Colour Consept for 15-20 år siden, da husker jeg det var populært å montere Seat Ibiza Cupra leppe. Må trimmes litt på sidene mot hjula, men ganske nære bolt-on (screw-on) ☺️ 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 2.1.2024 den 17.32, Andreas Reinholdt skrev: husker jeg det var populært å montere Seat Ibiza Cupra leppe. Også et godt alternativ, men for store fangere ideelt sett det og vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3 Visste ikke at det var colour concept poloer Stilig var’n i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...