#1 Skrevet Juli 14, 2005 Var på biltilsynet i Kr-Sund i dag. En der som lurte på om jeg hadde fått beskjed om noe treff i molde den 29. Stemmer det? Hva er det forno? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2005 Ikke'no jeg har hørt om iaffal. Men så er det jo ikke mer enn en uke siden det var "streetmeet" i molde, arrangert av noen gutter på illforumet. Det kom meg heller ikke på øret før kvelden var kommet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2005 fikk en sms i forrige uke om at det skulle være treff i molde den 29ende. vet om mange andre som har fått samme sms'n! noe gatebil skulle arrangere.... skulle vist være db-drag å ++++ ikke vet jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2005 Jeg har ikke hørt om det. Men vi er vel et annet sted den 29.7! Molde lokallag stiller sterkt på rudskogen i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...