#1 Skrevet Juli 6, 2024 Hei! Første post på dette forumet, så håper jeg er på rett plass! Har bygget om min 2008 tiguan til facelift. Var originalt xenon og har satt inn facelift xenon lykter også. Alt virker som det skal utenom parklys/DRL. Bilen kaster feilkoder på parklysene, og DRL vil ikke lyse. Har søkt og prøvd meg frem i noen dager nå, men ingenting gir noen form for resultater. Bilen har heller ikke tåkelykter fremme, kun bak. målet er å ha 0 lys når den er stilt på 0, DRL når man vrir over til park, og nærlys å DRL på kjørelys. Men til å starte med er jeg mer enn godt nok fornøyd med at DRL kun tenner når bryteren er vridd til parklys. Kan noen her hjelpe meg? Scan; OBDeleven vehicle history logDate: 2024-07-05 20:16:51VIN: WVGZZZ5NZ8W019527Car: VolkswagenYear: 2008Body type: UNKNOWNEngine: CBAB kW ( hp) lMileage: 176730 km---------------------------------------------------------------09 Central ElectricsSystem description: Bordnetz-SG H54Software number: 3C0937049AJSoftware version: 2202Hardware number: 3C0937049AJHardware version: 063Faults:02394 - Bulb for left front parking lightstaticpriority - 2frequencyCounter - 1drivingCycle - 222km-Mileage - 176736 km02395 - Bulb for right front parking lightstaticpriority - 2frequencyCounter - 1drivingCycle - 222km-Mileage - 176736 km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2024 En '08 er vel tilsvarende golf Mk6, mener jeg har prøvd å kode null lys på den uten hell, vet det går på mk7nda jeg har det selv. Jeg tror med mindre du finner en Tiguan facelift du kan lese ut ifra, så kan forumet til obdeleven eller gruppa på Facebook være veien å gå, der er det mange med god peiling på koding ved ombygging og ettermontering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2024 Der ga du meg mye hjelp, takk for svar! Da blir det kjøretur over fjellet for å lese av på en kompis sin facelift! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2024 Bare hyggelig. Og hold oss gjerne oppdatert, slik at andre som gjør samme jobb i senere tid kan finne fasiten på forumet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...