#1 Skrevet August 7 Hei. Eg har ein 96 model Golf Cabriolet 2.0 k-jetronik insprøytngs. Trur eg det heiter. Det som er problemet er at eg har mistet nøklene. Hvordan kan eg få tak i nye? Eller må eg bytte alle låsene i bilen. Bilen er forøvrig til salgs om det er interesse for den. Men kjekt å få tak i nøkkelen først Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement Sitat Spoiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7 Hei, k-jetronic ble brukt på 80-tallet, bilen din har nok Digifant innsprøytning 🙂. Når det gjelder nøkler så har du vel startsperre, så det hjelper lite å bytte alle låsesylindre og nøkler. Du kan høre med Møller om de har slipekode til originale låser. Når du har fått slipt opp ny nøkkel, må bilen fraktes til VW-verksted for å kode nøkkel og bil sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8 Hei. Ok takk for svar👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...