#1 Skrevet September 21 (endret) Vurderer salg av min Audi S4 2009 (2010-specc) sedan og manuell girkasse. Så håper noen i klubben her ønsker å ta over stafettpinnen! :) Bilen har i skrivende stund gått 204 000 km, og er i daglig bruk. Litt kort om bilens historikk: Den ble importert i 2015 fra Tyskland, den har hatt 2 eiere før meg. Jeg kjøpte bilen av en i klubben her i 2018, og da hadde bilen en km.stand på 95 000 km. Fra fabrikk så har bilen: - Led-lys - Sort Alcantara interiør - Delskinn seter - Manuell gir - Takluke - Servotronic - Dekktrykkskontroll - Parkeringssensor bak - 6 speed manuell girkasse Ting som er gjort med bilen: - HR senkefjærer - Milltek sportseksos + ovale sorte endestusser - ECS Tuning Luftinntak - Revo Stage 1+ (Pulley Upgrade) - Foliering av chrome-lister rundt dører, grill og grøftelys - Akebono 6 pots fra Audi S4 B9 (2 sett med bremseklosse, DS2500 og Zimmermann) - Bremseskjold fra S4 B9 - Bremseskiver fra A6 C7 356x34mm - Stalhbus oljeventil for enkelt og sølefritt oljeskift - Honeycomb grill og tåkelys griller - Minimalistisk skiltoppheng (foran) - Led skiltlys bak (retrofit kit fra Møller) - Sorte Audi ringer bak - Lakkert bremser bak røde (trengs litt stell) - Ettermontert lys/regn-sensor (for coming home/leaving home lys og automatisk vindusvisker) - Ettermontert Cruise-Control - Ettermontert Peile pinne fra ECS i aluminium - Ettermontert 12v konakt i bagasjerom - Oppgradert olje filterhus i billett aluminium fra ECS - Dynamiske blinklys i speil - CTEK ladekontakt til batterilader - Graviton TX7 10,25 tommer Android skjerm med 4G - LED bar montert bak grill - Div funksjoner aktivert med VCDS Sikkert ting jeg har glemt her, men det meste er skrevet i tråden min på forumet. https://vacn.no/forums/topic/286192-victors-audi-s4-b8-sedan/ Sommerdekk på Niche Vicenza 20"×9 ET 38 Gloss Black felger (trengs å byttes) Vinterdekk på originale Audi 18". Hatt 2 runder understellsbehandling på Vestfold Antirust i mitt eie. Service er dokumentert på forumet, jeg har et veldig detaljert excel regneark med alt som er gjort på bilen i mitt eie. Stort sett kvitteringer på det meste. Har også styresett liggende til passasjerside foran (MEYLE 116 050 0222/HD), en del original deler liggende som følger med. Så det negative med bilen: - Begge fram skjermer er godt rustne og bør skiftes. - Rust helt fremst på kanalene begge sider (mistenker steinsprut) - Små rustbobler her og der - Noe klarlakk slipp på kanal «vingene» - Trenger en firehjulskontroll - Typisk Audi, trenger en skvett olje mellom oljeskifta - Mistenker en veldig liten væske lekkasje fra PCV / separator (typisk S4 B8 feil, kan også kobles til noe oljeforsvinning) - Fjørene på bilen begynner å bli modne for utskift (kommentar fra EU-kontroll) - LED bar er ikke E-merket. (kan gi problemer på EU) - Førerdør foran trenger en ny høyttaler - Trenger ny gummi på sommerdekka Tar forbehold om feil i teksten her, mye å ramse opp. Men gjerne spør om det er noe som er uklart eller ønskes mer informasjon rundt. Innbytte kan være aktuelt i rimeligere og nyere bil. Diesel og trekk på alle 4 hjul. Noen som kunne tenkt seg en vanvittig artig Audi som selges med tungt hjerte? Pris blir vi enige om :) , kan ikke se det ligger noen S4 B8 med manuell girkasse ute til salgs. Ingen heftelser på bilen. Da jeg jobber turnus og ikke har tilgang på mobil på jobb så ber jeg deg sende meg en PM på forumet eller Facebook så avtaler vi en prat! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...