#1 Skrevet September 23 I en pappeske på boden jeg trodde inneholdt elektronikk viste seg å inneholde deler fra da jeg hadde min trofaste 200 og her er det deler som kan være til fin nytte for nestemann. - Ny master clutchpumpe for Typ44/C4, kjøpt fra NBF, delenummer 4A0721401 - Pris 350,- - Motronic-hjerne for 3B, 447907404B - Pris 800,- SOLGT - Motronic-hjerne for AAN, 4A0907551C - Pris 800,- SOLGT - Bunnpannepakning for 3B, 034198011B - Pris 100,- - Innovative LC-1 kontroller med Bosch bredbåndslambda samt eksosprobe: - Pris: 1500,- Hel komplett AAN-motor i deler - Pris: 16 000,- Motoren ligger i ferdig pakket pall med pallekarmer da jeg opprinnelig hadde et prosjekt som denne motoren skulle oppi men prosjektet ble solgt. - Bunndel med oem-råder - Topp komplett (034103373) med kammer, toppdeksel - Vannrail og termostathus - Eksosmanifold med OEM K26-turbo - Dyserail med OEM-dyser - Innsugsslange med luftmassemåler og dump-ventil. - Motorfester - Nye rådelagre i eske, Glyco - Nye H-profilråder i eske, Integrated Enginering - Tilsynelatende komplett ledningsnett Posten vil bli oppdatert med bilder av motoren og litt mer info om tilstand 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23 Interessert i motor:) er det denne du har snakket om tidligere? Denne som er fra Trøndelag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24 Ønsker å kjøpe begge ECU 😀 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 23.9.2024 den 21.31, Fredrik Husby skrev: Interessert i motor:) er det denne du har snakket om tidligere? Denne som er fra Trøndelag? Ja det stemmer, den har ikke rørt seg stort siden vi snakket sammen sist, hvor mye av dette er du interessert i? Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 24.9.2024 den 11.15, Jon Arne Steinsvik skrev: Ønsker å kjøpe begge ECU 😀 Jammen da skal du få lov til det også, får pakket disse i bobleplast og shippa den avgårde i en eske til uka jeg :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21 PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...