#1 Skrevet Oktober 5 Klinker til igjen etter et lite opphold med treff igjen! Det er på høy tid igjen!Sted: Burger King Revetal Regata 1B, 3174 RevetalDato og tid: Torsdag 10.10 klokka 18.30Revetal virker til å være en ålreit plass for de fleste, så vi tar dette treffet på samma plassen.Vel møtt alle mann ! - Joachim 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6 Håper å få tatt turen 😊 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7 Dette skal vi nok få til, i hvertfall jeg! :D 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9 Tror jeg skal få til en tur denne gangen, satser på vi sees 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11 Vi ble ti glade medlemmer på treff, og praten gikk vel i etpar timer. Spesiell takk til blide Reidar som tok den lange turen fra 'det fjerne nord' i sin TTS! Jeg tok noen 'bilder' som vanlig.. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...