Anbefalte innlegg

Har hatt ID4 GTX i ca to år og er knall fornøyd. Rart det ikke lå noen tråd om disse her fra før.

Meget sprek, komfortabel, økonomisk i drift, god på glatt vinterføre, lite tekniske feil og det lille som har vært går jo på garanti.

Det som er litt nedtur at dagens batteribiler er sprekere enn dyre gamle luksusbiler som Audi 200/S4/S6. 

Har kun to små detaljer å sette fingeren på: Mangler ABS-off knappen som jeg hadde på 94 modell S4, og mangler traction kontroll-off knappen fra Porsche Boxster S.

20220421_151849.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er enig med deg, vi har hatt søskenbarnet fra Audi i snart 2 år selv, og bortsett fra litt småtteri har den vært helt super. Leide en ID.4 GTX i september på jobbtur, og det er ikke mye forskjell på dem i praksis. Bortsett fra at på Q4 kan man skru av antiskrens nok til å leke litt da 😉

Savnet etter femmerlyd og ketchup-turbo er naturligvis der, men må si at det er vanskelig å slå totalpakken til både hverdags- og feriebruk.

IMG_7033.thumb.jpeg.92c6414e2839f8a9062874cd56e72e6b.jpeg

IMG_7247.thumb.jpeg.b9b78453527c978eb08792ae76731a8b.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmeste du kommer tidligere tråd om GTX er vel min ID.5 tror jeg 🤔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har 3 år / 50 tkm med GTX og er kjempefornøyd.

Litt smårusk tatt på garanti, og har heldigvis sluppet problemet med skjevslitasje på dekk (innsiden bak) som mange har, og som forhandler/improtør ser ut til å ta lite ansvar for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.