#1 Skrevet November 20, 2024 Da er det straks tid for det årlige julebordet for oss i VACN Vestfold lokallag! Booket plass til 20 stk for øyeblikket, blir vi fler skulle jeg bare ringe å si ifra, så kom kom alle mann alle! Det blir julemat på menyen, samt det vanlige de vanligvis har å tilby. Adresse: Gamleveien 2, 3174 Revetal Tid og dato: Fredag 06.12 klokken 19 Ta gjerne med sambo, kjæreste, partner, en venn eller naboen, jo fler jo bedre! Vel møtt! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2024 Hyggelig 🥳 skal prøve å få tatt turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2024 To kommer fra 'rett borti gata'! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2024 Fint å si fra om man kommer, så får kanskje flere lyst til å ta turen! 🎅 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2024 Jeg kan bekrefte at jeg kommer med følge 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2024 Jeg tar også turen 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2024 Plass til mange flere enda! ('Overdrevent positive folk'.. Må jo le av AI! :D) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2024 (endret) 14 blide folk møttes på stasjonen, noen spiste julemat (som de tydeligvis hadde laget altfor mye av) og andre spiste noe annet. God stemning og MYE varmere enn i fjor! :D Etpar bilder: Takk for oppmøtet, og god jul! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2024 Ryktene sier at kokken fortsatt spiser rester av (H)julemat.... 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2024 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 10.12.2024 den 0.02, Reidar Plassen skrev: Ryktene sier at kokken fortsatt spiser rester av (H)julemat.... Haha! Ja, det tror jeg på! Selv om vi i hvertfall gjorde det vi kunne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...