#1 Skrevet Juli 14, 2005 hva synes dere om hjemme sia mi og til en annen her på forumet, vi mangler jo masse biler til siden våres, så alle med audi mail oss bildene så legger vi ut, dette er jo bare en begynnelse, så hva mener dere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2005 Hadde vært greit med en adresse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2005 Hadde vært greit med en adresse Har du tatt en titt i signaturen hans? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2005 Ser OK ut, men litt vanskelig å se at det hele tatt skjer noe når en trykker på menyen... Først etter å ha trykket flere steder såg jeg at noe skjdde på høyre siden. Flytt til venstre så blir det ihvertfall litt bedre Men uten noe særlig innhold/bilder/info så begrenser det seg veldig fort hvor spennende det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2005 Kan begynne med å nevne at det ikke fungerer helt i Mozilla Firefox iaffal.. Får ingenting opp når jeg trykker på menyene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2005 Ser ut som en bra start dette her. Når jeg trykker på linkene for å se filmer skjer det ingenting. (Og det er ikke popup-blokkeren-) Kjører Win2k + Firefox. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2005 Ser ut som en bra start dette her. Når jeg trykker på linkene for å se filmer skjer det ingenting. (Og det er ikke popup-blokkeren-) Kjører Win2k + Firefox. Funker fint her hos meg med XP og IE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2005 Funker bra her og, men du/dere kunne vel hatt ett "bakgrunnsbilde" på førstesiden der vel? Ellers grei side! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2005 Siden var jo grei den, MEN må jo komme med litt konstruktiv kritikk slik jeg opplever ting. Jeg begynner med å rakke ned på siden; Jeg syntes designet var kjedelig å se på. Fikk nesten lyst til å legge meg å sove når jeg så siden. Menyene var forvirrende (de første sekundene) og Jeg savner bilder på hovedsiden. Så det positive; Mye bra bilder!!! Filmene har jeg ikke sett på (bare testet at de funket, så de må jeg se i kveld), men det ser jo bra ut. Siden har jo potensiale til å bli en skikkelig kul Norsk Audi side (noe som jeg savner), som kan ha info, bilder og filmer for folk som ønsker å få litt info eller bare titte på fine biler. STÅ PÅ! Så et lite tips til slutt: Jeg har hørt om folk som har fått brev eller e-post fra Audi om at de helst bør fjerne siden eller endre navn på den da de har "Audi" i domenenavnet. Blir intresant å se hvor lang tid det tar før noe slikt skjer her. Har du forresten fått tilatelse til å ha Audiringene som logo på siden av Audi? Bare husk hvor mye klubben her stressa med å få godkjennt bildene på Medlemskortet.... og vi er entusiastklubben her i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2005 domenet får dem ikke gjort mye med, for det er kjøpt og betalt. ringene på sia, har vi ikke hørt noe om enda. men blir det noe krøll så får vi bare legge ut et bilde med en audi med ringene på he he he Synes det var mye konstruktiv kritik her, vi kommern nokk til og kjøre en like "kjedelig" fremside. Men håper at alle i klubben etter vært sender oss bilder og info om bilene sine, og gjærne filmer, vi er ikke ute etter og konkurere med noen med salgs osv, vi er kunn ute etter og ha det gøy. PS vi legger ikke ut bilder om du sender det til oss uten at det følger med info om bilen. vi trenger hele navnet ditt når du mailer oss bildene men hvis du ber om det så fjærner vi etter navnet så det ikke kommer ut på sia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...