#1 Skrevet Januar 29 Planlegger en tur til Classic Days i Schleswig - Holstein. Dette er ett tettsted som heter Neumunster, Holstenhallen. For meg blir det en tur på ca 60 km , en vei. Helt overkommelig for en gammel bil. Tar Colorline Oslo - Kiel, noen dager før, for å cruise litt først i nabolaget. Kjører tross alt en tysk bil i Tyskland. Utstilling av private biler inne og ute. Stort område. Salg av alt som er relevant for gamle og nye biler. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29 Høres gøy ut Dokumenterer du turen så kan det jo bli et fint innlegg i TreffPunkt. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29 Kommer til å legge ut bilder, med kommentarer her. Er ikke noe skribent. ! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30 Så jo veldig kjekt ut, https://www.ktsh.de/files/klta/videos/KlassikerTage 2023.mp4 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30 Ja, veldig kjekt. Glemte tidspunkt: 24. - 25. mai. Pris, Colorline tur/retur uten rabatt. Bil med sjåfør. Kr: 9400,- Airbnb leilighet/rom 650,- kr pr døgn Det finns selvfølgelig billigere alternativer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18 Da bør du putte det i trådtittel. ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16 Hei. Tenkte jeg skulle nevne at en tur i nabolaget dagene før Classic Days innebærer en tur til Grosstankstelle Brandshof. Dette er en restaurert bensinstasjon fra ca 1950 tallet. Her er det oppmøte av veteranbiler hele tiden. Hvis et bilmerke har møte en spesifikk kveld/dag, er det kun lov å parkere på stasjonen hvis du har riktig bilmerke. Har du ett annet merke må du parkere i gata rundt. Kan nevne at Audi har Oldtimer møte i høst 09.08.2025. Da blir det bare Audier på hele plassen. Hvis turen min i mai blir hyggelig, så planlegger jeg en tilsvarende tur i august. Det finnes mange bilder på nett av Audi-treff på denne bensinstasjonen. Det er også andre oldtimer-tanksteller i området. 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20 Da er turen startet . På samme båt var det også en Ford Taunus 12M. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 23 Da er jeg på plass i Neumunster. Kjørte småveier etter GPS, men det var veier som vi i Norge kaller motorvei klasse B. Men det gikk bra. Har fått meg en tur til Hamburg og Oldtimer Tankstelle. Der var det lite liv, men de fleste var der for EU kontroll eller verditaksering. En blå Saab, noen Bobler, Transportere og en BMW fra 50 tallet. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 23 Så har jeg levert bilen til messehallen. Vasket og tørket, og fått på en lapp som forteller litt om bilen. Av de bilene som er kommet til nå, er det ikke flere Audier fra før 1995. Men masse Merzedes og BMW. Her er det mest salg som gjelder. Alle tilreisende biler kommer i morgen for parkering utendørs på en stor plass. Joda, det kom flere biler etter hvert. Han med Ford 12M som tok samme ferje nedover. Han skulle sydover ca 30 mil til et 12M - treff. Tror det var til Hannover. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 23 Artig at du deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24 Tøft😃 bare å fortsette med bilder ja👌 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 24 Da er første dagen over. På formiddagen ble en av motorsyklene solgt. Jeg tenkte han ville ha en god sykkel til jobben. Det var ikke bare en sykkel. Den kostet 110.000.- Euro. Det er ca 1.3 millioner NOK. Og det er før du har registrert den i Norge. Men det var mye nydelige biler. Og masse folk. Mange syntes bilen min var kul. Sier meg enig. Sender bilder av ymse biler. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 24 Masse fine biler. Svindyre. Uteparkeringen mistet jeg kontrollen på. Jeg måtte holde meg innendørs ved egen bil. Det ble solskinn og det kom horder med biler. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 24 De siste bilbildene. De pleier å legge ut mye video fra treffet, spesielt utendørs. Følg med å se. Utstillingen var ferdig kl: 1800. Og da var det gratis middagsbuffe til alle utstillerne. Det var dekket på til oppunder 250 gjester. Alt gratis. Jeg tror ikke de har tjent noe penger på mitt besøk. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 25 Da var det siste dagen på messa. Litt dårligere vær, så uteområdet var litt mindre besøkt. Desto flere inne i hallene. Tar med noen bilder fra siste dagen. Det var meget god respons på Audi'n min når jeg satte på parklysa. Kunne nesten regulere snakkinga med å slå lysene av/på. Og det ble noen bilder av biler jeg har glemt. Blant annet en USA - modell av en Citroen. Sjekk prisen på den svarte Mercedes lastebilen. Se bildene og nyt. Da venter ColorLine på tirsdag til onsdag. Takk for meg. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Tirsdag, Kl:09:57 Til Schweiger slår til igjen ser jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...