Lokallagstreff med årsberetning og valg på Groovy Diner Tønsberg, torsdag 6. mars

Anbefalte innlegg

Lokallagstreff med årsberetning og valg! 

image.thumb.png.e038b155cade70b1fdcbad16ef552404.png

Sted: 

Groovy Diner 

Kilden 1, Tønsberg

Tid og dato:

Torsdag 06/3-25 klokken 18:30

Svarfrist Mandag 03/3, så jeg får bestilt bord i tide!

: rock :: rock :: gb :

Hei, alle medlemmer i Vestfold lokallag!

Igjen tid for lokallagstreff.

Denne gangen er det også lokallagsvalg med følgende agenda; 

Agenda:

1. Årsberetning

2. Valg 2025

3. Ordinært lokallagstreff

(Og jepp, jeg kopierer teksten fra ifjor siden det fortsatt er det samme som skal gjøres!)

Som vanlig er det litt som skal gjøres i et lokallag, så vi ønsker igjen å velge inn folk til vårt lille styre.

Alle verv som er på valg er det mulig å stille til valg i, så si fra om du ønsker å bidra!

Det er ikke veldig mye arbeid forbundet med å være med i lokallagsstyret, men man bør møte opp og treffe medlemmene noen ganger i løpet av året, i tillegg til aktiviteter i forbindelse med treff eller andre tilstelninger. Målet er at det skal være minst ett styremedlem på hvert treff, så nye ikke blir sittende alene og blomstre et sted langt hjemmefra!

Selv om kandidatene stiller til gjenvalg, er det absolutt ønskelig å få inn nye inntrykk, så si fra om du ønsker være med, og til hvilket verv. Skriv litt om deg selv under denne posten! 

Styreverv, Vestfold lokallag:

Leder, ettårig: Jan Ivar Bjørnstad Poosz, Undrumsdal

Kandidat 1: Jan Ivar er godt kjent i lokallaget, har vært medlem siden 2012 og har sannsynligvis tatovert VAG-statistikk på innsiden av øyelokkene.. Kjører VW caddy + VW Touran +++

Stiller til gjenvalg om ingen andre ønsker ? 

Kandidat 2: Bjørn Eirik Ødegård, Revetal. Se info under.

Kasserer, toårig: Bjørn Eirik Ødegård, Revetal

Bjørn Eirik er et medlem som igjennom mange år har hatt tilhørighet i lokallaget. Mange av de som leder. 

En initiativtaker, og drar ofte med seg Anne-Brit på treff. Enten de før har kommet i S4C4(Nazze) eller diverse audicabber 👍 

Stiller til gjenvalg. 

Aktivitetsansvarlig, toårig: 

Joachim Ulseth, Sandefjord 

På valg, 1 av 2 år igjen.

Materialansvarlig, ettårig: 

Pr i dag Victor Bruun, Arendal, men banner, telt etc. er for tiden hos Chris-William i Horten.

Om noen har bedre plass til dette mer permanent og vanligvis er på treff etc, så si fra!)

På valg. Kandidaten stiller til gjenvalg.

Styremedlem, ettårig: 

Ingen. (Vervet er parkert)

Som sagt, er du interessert i å være med, så legg inn noen ord under!

Saker til årsmøtet:

Har du saker du ønsker at vi tar opp på årsmøtet, send en PM til undertegnede eller en av de andre i styret. Alle forslag mottas med takk!

Håper på tilbakemeldinger, så sees vi på Groovy Diner! 

Hilsen styret v/ Joachim Ulseth 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer selvfølgelig, (fruen også!) og jeg stiller også til valg som leder! 

(Har erfaring.. :p)

image.thumb.png.f9c22f468ef20f1b37baf5f37c9f34a5.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er supert! Glemte å skrive det inn at du kan gå som leder også hehe endrer teksten nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, jeg var nok inne samtidig med deg og pyntet litt! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe helt i orden, vanskelig å få det helt hundre kun på mobilen, takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dere er flinke 🫶☺️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk årsmøte og lokallagstreff i dag da, gutter &jenter! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 blide medlemmer/følge møtte opp, inkludert tilbakevendte Martin som endelig igjen er tilbake i Audi!

Her er etpar bilder fra før vi fikk maten og var ustyrtelig sultne, fyldig referat kommer vel etter hvert fra @Jan Ivar Bjørnstad Poosz!

image.thumb.png.ed5749a3520188504e8381f307deabd9.png

image.thumb.png.2d4011dc9135b06416798ddc1ed2cffe.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ble totalt 10 stykker på samlingen som møtte opp :) 

årsberetning og stående kr i kassen er akkurat det samme aom i fjord 👍 

Vedrørende valg, så trekker jeg meg tilbake og vil takke for tilliten fra lokallaget :) jeg har innsett at tiden med en liten en i hus, så er det litt begrenset med timer i døgnet, men jeg skal prøve og dukke opp så ofte jeg har mulighet :) 

Ly lokallagsleder er tilbakekommende Bjørn-Eirik som vi alle kjenner til og har et supert forhold til :) mer bli mann skal man lete lenge etter :) (han står også som økonomi ansvarlig for den uberørte lokallags kassen :) ) 

Joakim fortsetter som aktivitets ansvarlig (gjør forøvrig en super jobb 💪

håper og se flere på møtene fremover, ta gjerne med en kompis, familie osv, for og vise frem vårt inkluderende miljø :) om de ikke har vw (kan omtrent kjøre ford ranger(vw amarok) transporter t7 (ford teansit custum) osv så ta de med likevell, kansje de ender opp med et Vw-Ag produkt likevell :) 

Husk  Det er medlemmene som gjør lokallaget til det det er 🎉🎉 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.