Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen der ute som har klart å få løsnet hodestøtte foran på E-tron eller nyere Audi? Mistenker at det er flere modeller som har samme utfordringen.

Søkt på nett og hørt til og med med Audi verksted, men får/finner ikke noe godt svar. På min 2012 A6 var det enkelt med en skjult knapp i sete ryggen.

Jeg har ønske om å bytte ut standard hodestøtte, med slike "comfort"  man kan regulere forover og oppover.

image.png.97f054415df73d1ac941497163a138ba.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre ikke noe svar på hva du spør om, kanskje godsnakke litt med et møller karosseri verksted som muligens har vært borti å demontere dem? 
Men angående de Comfort hodestøttene du finner på bla 18veis setene m/ massasje etc i e-tron så skjønner jeg godt hvorfor du ønsker å bytte. 
Dette var noe av grunnen for at jeg valgte min e-tron over "sline" interiøret da hodestøttene her gir langt bedre comfort, samt at 18veis setene er desidert de beste setene jeg har hatt i en bil noen sinne. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.