#1 Skrevet Februar 25 Hei. Er det noen der ute som har klart å få løsnet hodestøtte foran på E-tron eller nyere Audi? Mistenker at det er flere modeller som har samme utfordringen. Søkt på nett og hørt til og med med Audi verksted, men får/finner ikke noe godt svar. På min 2012 A6 var det enkelt med en skjult knapp i sete ryggen. Jeg har ønske om å bytte ut standard hodestøtte, med slike "comfort" man kan regulere forover og oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28 Har dessverre ikke noe svar på hva du spør om, kanskje godsnakke litt med et møller karosseri verksted som muligens har vært borti å demontere dem? Men angående de Comfort hodestøttene du finner på bla 18veis setene m/ massasje etc i e-tron så skjønner jeg godt hvorfor du ønsker å bytte. Dette var noe av grunnen for at jeg valgte min e-tron over "sline" interiøret da hodestøttene her gir langt bedre comfort, samt at 18veis setene er desidert de beste setene jeg har hatt i en bil noen sinne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...