Anbefalte innlegg

Jeg har tredelte frontlykter i min 96 a4. Altså er det nærlys, fjernlys, og tåkelys i frontlykta. Ingenting nede i støtfangeren. Og hos meg er det koblet slik en beskrev her at når man slår på bryter for tåkeBAKlys så tennes også tåkelysene foran.

Ingen egen bryter for tåkefremlys mao?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen egen bryter for tåkefremlys mao?

Joda. Jeg har to brytere. Den ene tenner tåkelysene fremme. Den andre tenner både tåkelysene fremme OG tåkelysene bak. Altså kan jeg ikke kun tenne tåkelysene bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ikke montere noe slikt som de på bilde på en 1.8t da den stenger for nesten all luft til org IC. Har man fmic så er det ikke noe problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ikke montere noe slikt som de på bilde på en 1.8t da den stenger for nesten all luft til org IC. Har man fmic så er det ikke noe problem.

Det er nettopp dette jeg synes er litt rart, da han jeg kjenner her har en 97 mod. TQ med spredere og IC sitter på samme plass som på min. Hvordan er det problemet løst? Det lurer jeg fryktelig på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da fått tak i MicroDe lykter. Det jeg lurer på nå, er om ledningene er lagt opp til tåkelykter fra før? Bak blendedekslet, som sitter ved siden av tåkelysbryteren bak, er det ferdig en kontakt med ledninger. Hvor går de hen? Må jeg legge opp nytt og trekke gjennom veggen og koble på bryteren selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da fått tak i MicroDe lykter. Det jeg lurer på nå, er om ledningene er lagt opp til tåkelykter fra før? Bak blendedekslet, som sitter ved siden av tåkelysbryteren bak, er det ferdig en kontakt med ledninger. Hvor går de hen? Må jeg legge opp nytt og trekke gjennom veggen og koble på bryteren selv?

Hvis du sjekker bak fangeren din, så ser du jo fort om det ligger ledninger helt frem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig etter mye arbeid så har jeg fått på spredere. Ble Hella Micro DE som sikkert de fleste ser. Nettingen skal byttes ut med sort netting, og ringene skal kanskje poleres blanke eller så blir de også sorte, og kanskje litt mindre. Tror ikke det blir så stor forskjell på luftinntaket til IC. Trakten er ganske stor og lykta er veldig liten:) Her er to bilder. Ett fra fronten med de nye angel-eyes lyktene og spredere og så bare sprederen da. Hvis dere har andre meninger om fronten min, så bare si ifra. Takker for det:) Bildene er tatt med mobilen, så kvaliteten er ikke så bra.

Bilde(28)_1.jpg

Bilde(30)_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ble utrolig pent. blir nok enda bedre når du får på svart netting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok forresten et bilde av de nye lyktene mine i mørket. Ble ikke så aller værst synes jeg:)

Bilde(25)_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du fått tak i den chrome "grillen" som sitter i fangeren din? Har du bare tatt ut org "gitter" og satt in alugitter ellers i fangeren også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du fått tak i den chrome "grillen" som sitter i fangeren din? Har du bare tatt ut org "gitter" og satt in alugitter ellers i fangeren også?

Hvis det er den i midten du tenker på, så har jeg fått tak i en fleksibel crom list på en bilrekvisita butikk her i nærheten. Finnes sikkert hos andre også. Den varmet jeg med en vanlig føner og formet den til rundt grillen. Ble faktisk ganske bra. Ellers så har jeg bare satt inn alu. gitter ved sprederne for å se hvordan jeg ville ha det. Den skal byttes ut med sort. Blir det i midten også, men med den crom listen rundt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut noen bedre bilder av bilen med de nye lyktene. Ble ikke så værst synes jeg. Som sagt tidligere, så skal det inn sort netting i stedet for den alu. farga. Nå gleder jeg meg noe fryktelig til treffet på Rudskogen i morgen. Håper at det kommer masse folk og biler:)

Har forresten lagt ut nye bilder av bilen min på profilen.....

Bilde 063.jpg

Bilde 070.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.