#1 Skrevet 22 timer siden Prøver meg her inne igjen😊Surrer fortsatt med Polo’n(6n-95’) Skal senkes. Men papirene som fulgte med er litt dårlige. Er det noen her inne som vet avstanden mellom hjulsenter og skjermkant som Biltilsynet bruker ved godkjenning? Har vært på Gjøvik og fått godkjent senk på datteras Golf3, men glemte jo å spørre kontrolløren om målet! Forøvrig så var de veldig ålreite hos Biltilsynet på Gjøvik👍🏻 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet 22 timer siden Hei, Etter min erfaring bruker biltilsynet kontrollmål fra papirene (godkjente innstillinger for høyde når det gjelder justerbare understell), men fører inn avstanden på hjulsenter-skjermkant i vognkortet kun som et 'resultat' da dette er svært kjapt å etterprøve ved kontroll langs veien uten å måtte jekke opp en bil og se på geometri. Hva har du av papirer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet 22 timer siden Har de originale papirene som fulgte med settet, men de er veldig utydelige! Dårlig trykk. Det står noe om avstand der, men trykket er så dårlig at jeg ikke ser tallene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet 11 timer siden Men du har kanskje noe referanse til hvilket senkesett det er, osv, så man kan finne frem til noe digital kopi ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet 11 timer siden Åffkårs…my bad! Det er et TA technix-sett, husker ikke i farten benevninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...