#1 Skrevet Fredag, Kl:08:15 Prøver meg her inne igjen😊Surrer fortsatt med Polo’n(6n-95’) Skal senkes. Men papirene som fulgte med er litt dårlige. Er det noen her inne som vet avstanden mellom hjulsenter og skjermkant som Biltilsynet bruker ved godkjenning? Har vært på Gjøvik og fått godkjent senk på datteras Golf3, men glemte jo å spørre kontrolløren om målet! Forøvrig så var de veldig ålreite hos Biltilsynet på Gjøvik👍🏻 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Fredag, Kl:08:37 Hei, Etter min erfaring bruker biltilsynet kontrollmål fra papirene (godkjente innstillinger for høyde når det gjelder justerbare understell), men fører inn avstanden på hjulsenter-skjermkant i vognkortet kun som et 'resultat' da dette er svært kjapt å etterprøve ved kontroll langs veien uten å måtte jekke opp en bil og se på geometri. Hva har du av papirer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Fredag, Kl:08:42 Har de originale papirene som fulgte med settet, men de er veldig utydelige! Dårlig trykk. Det står noe om avstand der, men trykket er så dårlig at jeg ikke ser tallene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Fredag, Kl:19:30 Men du har kanskje noe referanse til hvilket senkesett det er, osv, så man kan finne frem til noe digital kopi ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Fredag, Kl:19:40 Åffkårs…my bad! Det er et TA technix-sett, husker ikke i farten benevninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet 17 timer siden Her er TA Technix (siden har også for Tuning Art forøvrig): EVOGWVW05https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/suspension-technology/coilover-kit/coilover-kits/seat-140654/-162103/ii-162106/-156543/ta-technix-coilover-suspension-fits-seat-cordoba-cordoba-vario-ibiza-ii-vw-polo-6n-all-models-93-99.html Kikker du i papirene der finner du at fjærbein skal måles mellom fjæranlegg på justeringsskrue til senter av nærmeste festebolt. Foran skal justeres for 45-105mm, bak skal det være 185-250mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet 17 timer siden Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement On 7/26/2025 at 10:09 AM, Ola L Lereim said: Her er TA Technix (siden har også for Tuning Art forøvrig): EVOGWVW05https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/suspension-technology/coilover-kit/coilover-kits/seat-140654/-162103/ii-162106/-156543/ta-technix-coilover-suspension-fits-seat-cordoba-cordoba-vario-ibiza-ii-vw-polo-6n-all-models-93-99.html Kikker du i papirene der finner du at fjærbein skal måles mellom fjæranlegg på justeringsskrue til senter av nærmeste festebolt. Foran skal justeres for 45-105mm, bak skal det være 185-250mm. Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement On 7/25/2025 at 9:30 PM, Ola L Lereim said: Men du har kanskje noe referanse til hvilket senkesett det er, osv, så man kan finne frem til noe digital kopi ? Har de originale papirene som fulgte med settet, men de er veldig utydelige! Dårlig trykk. Det står noe om avstand der, men trykket er så dårlig at jeg ikke ser tallene. Suverent👍🏻👍🏻Da er det muligheter for å få orden på visning😊Tusen takk for hjelp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet 7 timer siden Bare hyggelig! 6N gjør seg med litt senking. ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet 7 timer siden Ikke så mange å se😊😊Hverken senka eller i hele tatt🤔😊😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet 7 timer siden Heh nei. Er vel blitt spiker de aller fleste - og det var jo bøttevis med dem! Kjørte et 50/35 på den jeg hadde, gjorde ganske mye for utseendet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet 7 timer siden Skal bli spennende å få på settet ja og sette den på hjula igjen. Har et sett med 16-tommere jeg skal prøve å bruke på’n😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...